M line, sponsor van onder andere NOC*NSF, Team Jumbo Visma, KNVB en TeamNL, komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap voor het behalen van goede voornemens wordt uitgelicht. Langebaanschaatser Kjeld Nuis onderstreept deze belangen van slaap bij het behalen van goede voornemens in de nieuwe M line campagne.
Deze tijd van het jaar is de tijd voor het opstellen van goede voornemens: afvallen, meer bewegen, carrière maken. Stuk voor stuk zijn dit mooie plannen, maar er is één voornemen dat vaak vergeten wordt, namelijk: beter slapen. Met voldoende slaap beschik je namelijk over meer wilskracht en ben je minder gevoelig om in je oude patroon terug te vallen.
In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden, om samen met hem de uitdaging aan te gaan hun goede voornemens waar te maken. Uit de aanmeldingen worden drie deelnemers geselecteerd die een gratis M line matras krijgen, waarna hun voortgang wordt gevolgd op social media aan de hand van een persoonlijk slaapdagboek.
Door middel van tips op de social kanalen van M line worden alle deelnemers gemotiveerd het ‘beter slapen’ vol te houden. Dit gebeurt onder andere door tips van bekende sporters en Gerard Rietjens, de bewegingsfysioloog van Team Jumbo-Visma. Uiteindelijk moet uitwijzen of slaap de deelnemers daadwerkelijk verder heeft gebracht in hun voornemens.
Meer informatie
M line
www.mline.nl
Abonneren
Vacatures
- Zelfstandig Agent - Mirrors and More
- Verkoopmedewerker | Weyts Interieuradvies
- Teamleider Verkoop | Woonboulevard Poortvliet
- Marketing & Sales medewerker | Pot & Vaas
- Vacature Verkoper Buitendienst | Henzo
- Sales Manager Benelux & Export | Mobitec
- SEA Marketeer | Toppoint
- Accountmanager | Toppoint
- Commercieel medewerk(st)er Binnendienst | The Mosaic Factory
- Accountmanager met passie voor vloeren regio Midden/Oost Nederland | INTR.
Top 5 - gisteren
Top 5 - afgelopen week
- John van den Broek en Margot Romeijn van Maxfurn: "Die geslotenheid van toen past helemaal niet bij onze persoonlijkheden"
- Nieuwe salesdirecteur Steen Elgaard van Rivièra Maison: "Ik weet hoe je als interieurmerk een plaats verovert"
- Caroline van Velze van Zuiver Group: "Dit is de tijd dat je écht moet ondernemen"
- Nederlandse beddenfabrikant sluit miljoenendeal met retailgigant
- Maersk-topman Skou voorspelt: 'Vanaf augustus gaan de vrachttarieven sterker dalen'
Top 5 - afgelopen maand
Weer
#GaSlapen!
Kjeld Nuis schittert in merkcampagne M line
Publicatiedatum:
Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier
Ander nieuws uit deze sector:
- 2022-06-28 Feestelijke opening eerste Beter Bed Experience
- 2022-06-28 Hoogste punt nieuwbouw TotaalBed bereikt
- 2022-06-27 Beter Bed speelt rol in film Johan Nijenhuis
- 2022-06-24 Bos Bedden is 'zo trots als een pauw' op nieuwe Auping Studio
- 2022-06-24 Beddenmerk laat verkoop over aan groothandel
- 2022-06-24 Julian Jagtenberg wil binnen tien jaar 100 miljoen mensen helpen met goed slapen
- 2022-06-24 Auping duikt top 10 binnen van lijst 500 bedrijven met de beste reputatie
- 2022-06-22 Nederlandse beddenfabrikant sluit miljoenendeal met retailgigant
- 2022-06-20 Derde generatie aan het roer bij Ballast Slapen
- 2022-06-17 Nieuwe speler in slaapbranche wil hogere segment wakker schudden
- 2022-06-17 Heropening van familiebedrijf Dekker Slapen
- 2022-06-15 Poels Retail Groep viert 40-jarig jubileum
- 2022-06-15 Dit is het verschil tussen een boxspring en een 'normaal' bed
- 2022-06-13 "Het is nog even wachten tot iemand ons over de € 170.000 heen duwt"
- 2022-06-09 Een luxe slaapkamer creëren met de stijl Tropisch & Goud
- 2022-06-08 Beter Bed genomineerd voor internationale Experimentation Culture Awards 2022
- 2022-06-08 'Aandeel Tempur Sealy ruim 25% gedaald'
- 2022-06-08 Hollandsch Slapen: dit zijn de 13 deelnemers
- 2022-06-07 Bedding House en Moooi gaan samenwerken voor Moooi Bedding
- 2022-06-02 'Minder consumenten in de winkel betekent al gauw hogere orderwaarden'