Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

#GaSlapen!

Kjeld Nuis schittert in merkcampagne M line

M line, sponsor van onder andere NOC*NSF, Team Jumbo Visma, KNVB en TeamNL, komt met een nieuwe merkcampagne waarin het belang van slaap voor het behalen van goede voornemens wordt uitgelicht. Langebaanschaatser Kjeld Nuis onderstreept deze belangen van slaap bij het behalen van goede voornemens in de nieuwe M line campagne.

Deze tijd van het jaar is de tijd voor het opstellen van goede voornemens: afvallen, meer bewegen, carrière maken. Stuk voor stuk zijn dit mooie plannen, maar er is één voornemen dat vaak vergeten wordt, namelijk: beter slapen. Met voldoende slaap beschik je namelijk over meer wilskracht en ben je minder gevoelig om in je oude patroon terug te vallen.



In de nieuwe M line campagne roept Kjeld Nuis mensen op om zich aan te melden, om samen met hem de uitdaging aan te gaan hun goede voornemens waar te maken. Uit de aanmeldingen worden drie deelnemers geselecteerd die een gratis M line matras krijgen, waarna hun voortgang wordt gevolgd op social media aan de hand van een persoonlijk slaapdagboek.

Door middel van tips op de social kanalen van M line worden alle deelnemers gemotiveerd het ‘beter slapen’ vol te houden. Dit gebeurt onder andere door tips van bekende sporters en Gerard Rietjens, de bewegingsfysioloog van Team Jumbo-Visma. Uiteindelijk moet uitwijzen of slaap de deelnemers daadwerkelijk verder heeft gebracht in hun voornemens.



Meer informatie
M line
www.mline.nl


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven