Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
In totaal kwamen 8697 aanmeldingen binnen

Grohe is Red Dot-Merk van het Jaar

Het Duitse badkamermerk Grohe is door de vakjury van de Red Dot Awards uitgeroepen tot merk van het jaar. De prijsuitreiking van de Red Dot Awards: Brands & Communications Design 2019 vindt plaats op 1 november in het Konzerthaus te Berlijn.

Met de onderscheiding krijgt Grohe erkenning als beste merk binnen de eigen sector. In totaal werden door de jury 8.697 aanmeldingen kritisch bekeken. Grohe won dankzij de kwaliteit van de eigen ontwerpen en de buitengewone manier waarop via verschillende kanalen de kernwaarden van het bedrijf worden gecommuniceerd.

“We zijn erg verheugd over de onderscheiding. Het geldt als een enorme waardering voor het Grohe-merk en de werknemers die verspreid over 150 landen voor ons actief zijn. Ook erkent dit het nieuwe pad dat we zijn ingeslagen om Grohe als merk meer emotionele lading te geven. We presenteren onze producten in een meer holistische context, waardoor ons merk ook buiten de badkamersector relevant wordt”, zegt Grohe-CEO Thomas Fuhr.

De onderscheiding zal tijdens de ceremonie worden uitgereikt door de oprichter en CEO van de Red Dot Award, professor Peter Zec. Hij heeft eerder in een verklaring al de winnaars gefeliciteerd: “Het is niet makkelijk om de jury van Red Dot voor je te winnen. Onze experts zijn erg kritisch en inspecteren alle aanmeldingen op strenge vereisten. Dat geeft des te meer redenen waarom de winnaars trots kunnen zijn op het winnen van de onderscheiding van merk van het jaar. Hun leiderschapspositie op het gebied van merkcommunicatie vormt het bewijs van het succes in hoe ze op een consistente manier via verschillende kanalen hun merk over brengen. Ik wil daarom alle laureaten feliciteren op hun uitstekende prestaties en zie er naar uit om persoonlijk de onderscheiding te overhandigen”, aldus Peter Zec.

Na de prijsuitreiking vindt een feest plaats tijdens de Designers’ Night. De 1.400 bezoekers kunnen hier gedurende de nacht de tentoonstelling “Design on Stage” bezichtigen, waarin een overzicht wordt gegeven van de winnende merken. Ook hier is Grohe vertegenwoordigd. Daarnaast is het merk opgenomen in het internationale jaarboek Brands & Communication Design 2019/2020, dat vanaf 14 november wereldwijd verkrijgbaar is.

Meer informatie:
Grohe
www.grohe.com 

Publicatiedatum: