Een multifunctionele meubelcollectie, gepresenteerd als voorproefje op Salone del Mobile 2025, en een iconische productfamilie, voor de gelegenheid in een nieuw jasje gestoken, markeren de intrede van Bross in het outdoorsegment.
© Bross
Het merk benadert het nieuwe segment, gewijd aan openluchtruimten in de horeca, woningen en kantoren, met Slice - nieuws 2025 - en SIT, beide ontworpen door Marco Zito: aanvullingen en gestoffeerde meubels die worden gebruikt voor het creëren van gespreksruimten in de buitenlucht, dehors, maar ook terrassen, tuinen of daken.
Slice is een veelzijdig meubelstuk dat volledig van kurk is gemaakt en dat kan worden gebruikt als kruk, salontafel, nachtkastje of aanrecht, gemakkelijk te plaatsen naar behoefte. Slice is verkrijgbaar in natuurlijke en donkere tinten - oplossingen die de subtiele textuur benadrukken - matte of glanzende lak en is ontworpen als een slank, compact geëxtrudeerd stuk met een gebogen korte zijde en een diagonaal gesneden zijde. De vorm maakt het mogelijk om het te gebruiken als een enkel stuk, maar ook als meerdere stukken gecombineerd, in een spel van vrije composities geaccentueerd door de heldere tinten van de lakken geassocieerd met de kurk.
Met zachte contouren en een bekleding die ideaal is voor ontspanning buitenshuis, bestaat de SIT-serie uit loungestoelen, chaise-lounges en poefs en wordt dit jaar opnieuw voorgesteld met een nieuwe collectie stoffen, volledig afneembaar en die duurzaamheid en optimale prestaties garanderen, zelfs in een buitenomgeving. De omhullende en royale volumes - met een rug die aan slechts twee zijden is ontwikkeld om een vrije benadering van zitten en comfort mogelijk te maken - worden ondersteund door een slank metalen staafframe, dat in kleuren kan worden aangepast.
Meer informatie:
Bross
info@bross-italy.com
www.bross-italy.com