Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Door NedGraphics in samenwerking met Adobe en Epson Europe

Webinar over digitale textieldrukproces

NedGraphics gaat in samenwerking met Adobe en Epson Europe een webinar houden over het digitale textieldrukproces. Dit evenement, getiteld 'Van schets tot print: de end-to-end printtextielreis', heeft als doel het gehele proces - van het ontwerpen van bedrukte stoffen tot het produceren ervan - om te vormen tot een betrouwbare, voorspelbare en hoogwaardige workflow.

Deze sessie van één uur is ontworpen voor professionals in de textieldruk die:

  • Ontwerpmogelijkheden willen verkennen met een betrouwbare digitale workflow die continue ontwikkeling ondersteunt.
  • Efficiëntie en voorspelbaarheid willen verbeteren door productie te stroomlijnen voor beheersbare resultaten, waardoor er meer focus kan zijn op creatieve evolutie.
  • Voor consistente, hoogwaardige prints willen zorgen die nauwkeurig de beoogde visie weergeven.


Mike Scrutton (Adobe), Frank Maeder (NedGraphics) en Duncan Ferguson (Epson Europe).

Tevens zullen er meerdere sprekers aanwezig zijn:

Mike Scrutton, directeur Printtechnologie en Strategie van Adobe. Mike zal ingaan op hoe Adobe PDF de workflows voor textieldruk transformeert, toepasbaar op roll-to-roll, cut & sew en direct-to-garment drukken. Met meer dan 30 jaar ervaring in de printindustrie en leiderschap in Adobe's® Print organisatie, biedt Mike een alomvattend beeld van hoe PDF-technologie de processen voor digitale textieldruk kan versterken.

Als Directeur van Printtechnologie en Strategie bij Adobe, leidt Mike initiatieven gericht op digitale textieldruk. Hij is sinds 1997 bij Adobe, waar hij heeft bijgedragen aan innovaties in PDF, kleur, drukwerk en end-to-end ontwerp-tot-productietechnologie. Gevestigd in San Jose, Californië, werkt hij regelmatig samen met merken, leveranciers en partners over de hele wereld om de digitale druk vooruit te helpen.

Duncan Ferguson, Vice President, Commercial and Industrial, bij Epson Europe B.V. Duncan Ferguson is als Vice President verantwoordelijk voor professioneel printen en robotica voor Epson in Europa en Country Manager voor Epson UK. In 2003 trad hij toe tot Epson als Head of Pro-Graphics voor Europa en vestigde snel de UltraChrome-inkt van Epson als de toonaangevende inktopstelling voor professionele grafische toepassingen, zowel voor onafhankelijke professionals als voor op productie gerichte commerciële printers.

Duncan heeft verschillende senior managementfuncties bekleed bij Epson, waaronder professioneel printen, labels, signage, textiel en meer recentelijk, robotica. Duncan begon zijn carrière bij Shell Chemicals in de klantenservice en technische verkoop en ging later naar Kodak, waar hij verantwoordelijk was voor verkoop en services binnen de professionele, gezondheidszorg- en digitale beeldvormingssectoren in het Verenigd Koninkrijk en Europa.

Frank Maeder Incoming President & Vice President of Product bij NedGraphics. Met meer dan 20 jaar ervaring in grafische technologie, speelt Frank Maeder's klantgerichte aanpak en innovatieve drive een cruciale rol in het ontwikkelen van toonaangevende producten bij NedGraphics. Zijn expertise op het gebied van software, hardware en services positioneert hem als een vertrouwde pleitbezorger voor het benutten van technologie om zakelijke uitdagingen aan te gaan en nieuwe kansen te ontdekken.

Frank heeft verschillende wereldwijde functies bekleed in Europa en daarbuiten, uitblinkend in technische verkoop, professionele diensten, productontwikkeling en strategie. Zijn vooraanstaande carrière omvat samenwerking met toonaangevende bedrijven zoals Creo, Eastman Kodak, X-Rite Pantone en Epson Europe. Nu, bij NedGraphics, ontwikkelt Frank producten die voldoen aan de normen van de industrie en waarde toevoegen voor klanten in diverse sectoren. Deze webinar biedt professionals in textieldruk de mogelijkheid om een diepgaand begrip te krijgen en toezicht te houden op elk aspect van de productie, van ontwerp tot de uiteindelijke print, binnen een betrouwbare workflow.

Datum: 25 juni
Tijd: 11.00 AM EST / 5:00 PM CET
Duur: 1 uur

Registreren kan via deze link.

Meer informatie:
NedGraphics
www.nedgraphics.com

Publicatiedatum: