Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meghan Markle lanceert eigen lifestylemerk

Meghan Markle, de hertogin van Sussex, heeft een nieuwe onderneming gelanceerd met de introductie van haar eigen lifestylemerk, American Riviera Orchard. De aankondiging, gedaan via een pas onthulde website en Instagram-pagina, heeft voor opwinding gezorgd onder volgers die gretig uitkijken naar Meghan's nieuwste project. Ze is van plan om onder andere huishoudelijke artikelen zoals keukenlinnen te verkopen

Foto © Lorna Jane | Dreamstime.com

Volgens People Magazine zal het merk alles belichamen wat Meghan dierbaar is: familie, koken, entertainen, en huisdecoratie.

Voor Meghan heeft de keuze van de naam voor haar merk een diepe betekenis. American Riviera Orchard brengt een eerbetoon aan Santa Barbara, de Californische stad waar Meghan woont met haar echtgenoot, Prins Harry, en hun twee kinderen, Prins Archie en Prinses Lilibet. Santa Barbara wordt al lang liefkozend de "Amerikaanse Rivièra" genoemd, een titel die diep resoneert met Meghan en haar verbinding met deze kusthaven.

Bron: people.com

Publicatiedatum: