Meghan Markle, de hertogin van Sussex, heeft een nieuwe onderneming gelanceerd met de introductie van haar eigen lifestylemerk, American Riviera Orchard. De aankondiging, gedaan via een pas onthulde website en Instagram-pagina, heeft voor opwinding gezorgd onder volgers die gretig uitkijken naar Meghan's nieuwste project. Ze is van plan om onder andere huishoudelijke artikelen zoals keukenlinnen te verkopen
Foto © Lorna Jane | Dreamstime.com
Volgens People Magazine zal het merk alles belichamen wat Meghan dierbaar is: familie, koken, entertainen, en huisdecoratie.
Voor Meghan heeft de keuze van de naam voor haar merk een diepe betekenis. American Riviera Orchard brengt een eerbetoon aan Santa Barbara, de Californische stad waar Meghan woont met haar echtgenoot, Prins Harry, en hun twee kinderen, Prins Archie en Prinses Lilibet. Santa Barbara wordt al lang liefkozend de "Amerikaanse Rivièra" genoemd, een titel die diep resoneert met Meghan en haar verbinding met deze kusthaven.
Bron: people.com