Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ronald Baetens, Sales Director bmfabrics:

'We zoeken naar nieuwe materialen, op plaatsen waar we nooit eerder zochten'

Het begon allemaal in een kleine stoffenwinkel die al snel uitgroeide tot een groothandel in uitsluitend interieurstoffen. Met ondertussen meer dan 70 jaar ervaring in het vak creëert bmfabrics zijn eigen collecties, die door de jaren heen veranderen. Bij bmfabrics beseffen ze namelijk dat we de aarde zwaar op de proef stellen. Vandaar dat de organisatie uit Herzele op zoek gaat naar nieuwe materialen en texturen, op plaatsen waar ze nooit eerder gezocht hebben.

"Algen en schimmels worden plots aantrekkelijke organismen en de belangstelling voor de wilde mogelijkheden van onze natuur groeit. We omarmen de perfectie in het onvolmaakte en gaan op zoektocht naar onze eigen sterke, ruwe aarde zonder haar extra te belasten", laat Sales Director Ronald Baetens weten. Ruwe texturen en natuurlijke, aardse tinten vormen de fundamenten van de nieuwe collectie.



Way of life & nieuw begin
Ook onder het premiumlabel Ode lanceert het familiebedrijf noviteiten. Ode focust zich op stoffen die de trends voorbijgaan met een natuurlijk karakter. Binnen de collectie wordt rekening gehouden met de veranderende tijden en grijpt naar gerecycleerde en natuurlijke materialen. Inmiddels heeft bmfabrics twee onderscheidende collecties uitgebracht onder het label Ode: Apuro en Sosu. Tijdens verschillende internationale internationale beurzen werden de collecties getoond. Vooral Paris Déco Off was een voltreffer voor Ode, volgens Ronald.


Sales Director Ronald Baetens toont de ecologische stoffen van Ode, tijdens de afgelopen editie van Heimtextil.

"Apuro is een 'way of life' die staat voor progressie en het behalen van een positieve energie zowel lichamelijk als geestelijk. Het betekent werken voor een heldere morgen. Wij inspireerden ons op de natuur voor de warme aardse en bosgroene tinten die voorkomen in de collectie", licht Ronald toe. De collectie is een samenloop van vooruitgang, authenticiteit en creativiteit.

Sosu legt de nadruk op de belofte van een nieuw begin. Tonen die ontstaan ​​en voortkomen uit wit, een bron van helderheid, lichtheid en hoop. Of zoals Ronald het verwoordt: "Een voedende, overvloedige en vredige neutraliteit die pleit voor een nieuwe dageraad en een opening naar een vriendelijkere, schonere, tedere en kalmere toekomst. Niet alleen onze stoffen zijn vooruitstrevend maar ook als merk zorgen we voor een voorwaartse beweging."



Meer informatie:
bmfabrics
Hoogstraat 177
9550 Herzele
+32 53 60 70 60
info@bmfabrics.com
www.bmfabrics.com