Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Dochteronderneming Deli Home tekent licentieovereenkomst met Amerikaanse producent

Insectenhorrenspecialist bash-tec, een 100% dochteronderneming van Deli Home, heeft een strategische licentieovereenkomst getekend met FlexScreen, de Amerikaanse producent van flexibele horren die bekend is van Shark Tank, een zakelijke realityserie uit de Verenigde Staten. Dit partnerschap, gericht op het vereenvoudigen van woningverbeteringen op maat, opent niet alleen nieuwe afzetkanalen, maar versterkt ook de positie van Deli Home in de Europese insectenweringmarkt. De focus van deze samenwerking ligt op de introductie van FlexScreen in Europa bij Doe-Het-Zelf-ketens, groothandels en producenten van ramen, deuren en kozijnen.


Joe Altieri, CEO FlexScreen en Arnd Büdenbender, CEO bash-tec.

Wat FlexScreen uniek maakt, is de indrukwekkende staat van dienst in de Verenigde Staten, met een omzet van tientallen miljoenen dollars. FlexScreen biedt een eenvoudig, op maat gemaakt product met een ongekend korte levertijd. Het geautomatiseerde productieproces maakt het mogelijk om in enkele minuten een hor te produceren, geschikt voor een breed scala aan hoogwaardige gaas. Aanzienlijk sneller dan de productie van traditionele horren die vaak tientallen minuten vergen. Dit innovatieve proces, in combinatie met het unieke duurzame ontwerp van Flexscreen, stelt ons in staat om onze klantenservice te verbeteren en nieuwe markten aan te boren.

Arnd Büdenbender, CEO van bash-tec, verklaart: "Deze samenwerking met FlexScreen betekent voor ons een cruciale stap om innovatieve insectenwering producten naar Europa te brengen, met name op het gebied van op maat gemaakte productie. We zijn ervan overtuigd dat de introductie van flexibele horren een ware revolutie zal ontketenen in de wereld van woningrenovatie."

Joe Altieri, CEO van FlexScreen, voegt eraan toe: "Deze licentieovereenkomst met bash-tec markeert een mijlpaal voor FlexScreen waarmee we onze flexibele horren op de Europese markt introduceren. Hiermee kunnen we onze afnemers voorzien van op maat gemaakte horren met just-in-time levering. We kijken uit naar onze gezamenlijke impact op de Europese horrenmarkt."



In 2013 begon FlexScreen als een innovatief idee van uitvinder Joe Altieri. In zijn garage creëerde hij 's werelds eerste en enige flexibele raamhor om alle frustraties op te lossen die gepaard gaan met de productie en installatie van de ouderwetse aluminium horren, een technologie die al 100 jaar oud is. In 2020 nam hij succesvol deel aan het Shark Tank programma op ABC.

Specialist bash-tec, met meer dan 20 jaar ervaring in het ontwikkelen, assembleren en verpakken van insectenhorren en horonderdelen, is de aangewezen partner voor FlexScreen in Europa. Als exclusieve Europese distributeur van hoogwaardig gaas van het Saint Gobain merk Adfors, bedient bash-tec groothandelaren, doe-het-zelfzaken en Europese fabrikanten van horren. Deze samenwerking met FlexScreen versterkt de positie van bash-tec en Deli Home in de insectenweringmarkt in Europa.

Meer informatie:
bash-tec
Hoorwaldstraße 42
57299 Burbach
www.bash-tec.net

Publicatiedatum: