Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Teams actief in VS, VK, Portugal, Midden-Oosten, India en Australië

Internationaal B2B-platform betreedt Nederlandse markt van interieurproducten

Sinds kort is Nederland een B2B-platform rijker. De organisatie is gevestigd in Nederland met teams in de VS, het VK, Portugal, het Midden-Oosten, India en Australië. De onderneming maakt het professionals gemakkelijk om interieurproducten uit meer dan 50 categorieën te ontdekken, te vervaardigen en te kopen. Dit wordt gedaan onder de naam: Nu Find.


Titia Huisman, Radhika Anand (India), Eilat Ziv (Israel) en Catarina Duarte (Portugal) van Nu Find tijdens Heimtextil 2022.

Het (inkoop)team van Nu Find werkt samen met internationale designpartners om exclusieve collecties te creëren. Zij laten zich inspireren door Trend Director, Titia Huisman, gevestigd in Nederland. Tijdens de afgelopen editie van Heimtextil maakte Nu Find haar debuut met twee exclusieve collecties van de Californische textielontwerpster Julia Rosenberg en een collectie van Titia zelf.

"De ontwerpen leidden tot enthousiaste reacties en bestellingen. We toonden levendige kleuren, een andere kijk op bekende thema's en vernieuwing in modulaire ontwerpen", vertelt Titia enthousiast. V
oorbeelden hiervan zijn te zien op de website en het Instagramaccount.



Voorbereiding van 2 jaar
De missie van Nu Find is om B2B-aankopen net zo eenvoudig te maken als online winkelen, zodat er geconcentreerd kan worden op het gene dat je het liefste doet. Zo worden de backend-zaken zoals kostenvergelijking, uitvoering en logistiek verzorgt. Titia legt uit: "We hebben twee jaar besteed aan het ontwikkelen van een uniek online platform met professionele tools om retail-klare producten te creëren. Wij bieden end-to-end ondersteuning met één accountmanager voor alle behoeften."

Na het inloggen kan er gebladerd worden door duizenden producten, die volledig aangepast kunnen worden naar wens. "En koop vervolgens uit verschillende productgroepen met slechts één account. Als je niet kunt vinden wat je zoekt, dan stuur je ons een bericht en wij zullen het op of zorgen ervoor dat het gemaakt wordt."



Productie
In de afgelopen twintig jaar heeft Nu Find goede relaties opgebouwd met fabrikanten (voornamelijk gevestigd in India), wat betekent dat ze het vertrouwen hebben om over kosten en MOQ's te onderhandelen en de kostenbesparingen door te geven. Titia licht toe: "Onze productiepartners bieden alle artikelen voor in en om het huis, gemaakt van alle mogelijke materialen zoals bijvoorbeeld textiel, hout, glas, metaal of een combinatie hiervan. Hierdoor kunt je gemakkelijk jouw bedrijf laten groeien door uit te breiden naar nieuwe productcategorieën."

Het inkoopteam bezoekt elke fabriek, valideert alle vereisten en vindt producten op basis van prijs, kwaliteit en design. "Onze kwaliteitscontrole en naleving voldoen aan de EU-normen en we zoeken actief naar manieren waarop we duurzamere en meer ethisch verantwoorde producten kunnen promoten."



De website van Nu Find bevindt zich momenteel in de testfase, het platform verwelkomt momenteel slechts een beperkt aantal early bird-testers. Bedrijven kunnen zich hiervoor aanmelden. Dan krijgt je gratis toegang tot de site, waar je kunt bladeren, eventuele wensen en behoefte kunt bespreken en vrijblijvend een offerte kunt aanvragen.

Meer informatie:
Nu Find
www.nu-find.com