Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meubelzaak krijgt bijna 100 klachten

Bijna 15.000 ontevreden Belgen stapten in 2021 met hun klachten naar de Consumentenombudsdienst. Meestal gaat dit over grote bedrijven zoals Brussels Airlines, maar op de derde plaats staat het Maldegems meubelbedrijf met 95 klachten.

Het regent klachten over het aan de Staatsbaan gevestigd meubelbedrijf Meubis. Bestelde meubelen wordt niet of veel te laat geleverd en de telefoon wordt niet meer opgenomen. Dat meldt de Vlaamse krant Het Nieuwsblad.

Dimitri Samaras, eigenaar van Meubis, liet vorig jaar nog weten de klantendienst uit te willen breiden. Hier berichtte Wonen360 destijds over. Zo was het meubelbedrijf destijds op zoek naar 200.000 euro.
"Het is ons doel om binnenkort onze klantendienst verder uit te breiden, de site te optimaliseren en onze Europese webshop te lanceren."



Lees hier het complete artikel.

Publicatiedatum: