Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sterke groei gerealiseerd in de categorieën huis en tuin

TOM Group opent nieuwe warehouse

De TOM Group heeft het nieuwe warehouse op Rootven 29 in Bladel geopend. Dit 13e warehouse is in samenwerking met Unibouw en Brisck gerealiseerd. Het warehouse beslaat maar liefst 15.000 m2 en is hiermee het grootste warehouse van de onderneming.

Het nieuwe pand van de TOM Group wordt niet enkel voor de opslag van producten ingezet. Er worden naast het magazijn namelijk ook meerdere kantoren opgeleverd. Het warehouse zelf heeft twee hallen met beide vier verdiepingen en in totaal vier laaddocks. Het pand gaat daarnaast dienen als het nieuwe consolidatiecentrum van de TOM Group. Dit centrum wordt gebruikt om producten vanuit verschillende
warehouses samen te voegen, alvorens ze naar klanten worden verzonden. Op die manier worden deelleveringen beperkt en gaat de TOM Group efficiënter én duurzamer te werk. 



Het jaar 2021 was een uitdagend jaar voor de bouwsector, met
stijgende materiaalprijzen, schaarste aan bouwmaterialen en een tekort aan bouwpersoneel.Toch hebben Unibouw, Brisck en TOM het project in acht maanden tijd afgerond. CEO Tom te Riele: “We zijn ontzettend blij en tevreden over de samenwerking met Unibouw en Brisck. Tijdens het hele proces is de communicatie constant goed geweest en hebben we samen een prachtig resultaat bereikt.”

Klaar voor de toekomst
De TOM Group maakt al enkele jaren op een rij een explosieve groei door. TOM heeft het jaar 2021 afgesloten met een groei van 51% ten opzichte van 2020. De sterkste groei werd gerealiseerd in de categorieën huis en tuin, feestartikelen en private label AMIGO. Komend jaar richt de onderneming zich op kwalitatieve groei. Het verbeteren van eigen technologie, logistieke efficientie, assortiment en groei in private label AMIGO staan centraal. Daarnaast is naamsbekendheid een belangrijke pijler. In februari zal dan ook een nieuw hoofdstuk aanbreken voor de TOM Group. “Hier hebben we afgelopen jaar hard aan gewerkt, voor de TOM Group betekent dit een grote stap richting de toekomst”, aldus te Riele.

Publicatiedatum: