Zo ziet het nieuwe winkelconcept van H&M er uit

De Zweedse modeketen H&M heeft in de vernieuwde flagshipstore in Amsterdam een nieuw retailconcept gelanceerd op donderdag 25 november. Er wordt onder meer kleding verhuurd en gerepareerd en ze gaan er shoppingsessies organiseren via livestreams.



De winkel in het monumentale ‘Bonneterie’-pand aan het Rokin is volledig vernieuwd in lijn met een retailconcept dat als eerste in Amsterdam wordt geïntroduceerd, zo meldt het Zweedse modebedrijf in een persbericht. In de zes verdiepingen tellende winkel is een groot aantal nieuwe diensten en activaties te vinden. Zo worden verschillende circulaire services aangeboden, zoals een verhuurservice waar iconische stukken uit voorgaande en huidige H&M-collecties worden verhuurd, en een afdeling waar oude kleding een tweede leven kan krijgen door deze te laten repareren of vermaken tot iets nieuws. Ook wordt er geregeld samengewerkt met lokale artiesten en musea. Zo zijn er tot en met eind december prints beschikbaar van Selwyn Senatori, Laser 3.14, Wijck en artiesten van het Moco Museum. Verder gaat H&M vanuit de winkel regelmatig livestream shoppingsessies organiseren.

Bekijk hier alle interieurfoto's.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven