Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Corona-effecten, veranderende supply chain en groei e-commerce

ING'er Dirk Mulder spreekt Pieter Hogenhout

In de maanden mei en juni gaat ING Sector Banker Dirk Mulder op bezoek bij bedrijven uit de Home & Living branche, op zoek naar de belangrijkste trends en de impact daarvan op bedrijven. Dit keer ging  hij in gesprek met Pieter Hogenhout, managing director van Zuiver Group.

Vandaag deel 3: Zuiver Group

Zuiver Group bestaat uit vier labels - Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey en Banne - waarvan Zuiver het grootst en meest bekende is. Daarnaast biedt men ook een white label collectie aan.

De missie van de Zuiver Groep is ‘Spot on interior brands’, waarbij het label Zuiver staat voor het ontwerp van morgen voor het interieur van vandaag. Zuiver brengt een interieurcollectie met frisse, modieuze en eigentijdse meubels, verlichting en accessoires ontworpen in Nederland. De collectie wordt verkocht in meer dan 80 landen op drie verschillende continenten.

Pieter gaat in op de effecten van corona, de veranderende supply chain en groei van e-commerce. Maar ook toekomst van de woonbranche komt aan bod. Hoe? Luister deze podcast via Spotify en Soundcloud.

Eerder verschenen podcasts met Kersten BV en Lightmakers.

Publicatiedatum:

Gerelateerde artikelen → Zie meer