In de maanden mei en juni gaat ING Sector Banker Dirk Mulder op bezoek bij bedrijven uit de Home & Living branche, op zoek naar de belangrijkste trends en de impact daarvan op bedrijven. Dit keer ging hij in gesprek met Pieter Hogenhout, managing director van Zuiver Group.
Vandaag deel 3: Zuiver Group

Zuiver Group bestaat uit vier labels - Zuiver, Dutchbone, Bold Monkey en Banne - waarvan Zuiver het grootst en meest bekende is. Daarnaast biedt men ook een white label collectie aan.
De missie van de Zuiver Groep is ‘Spot on interior brands’, waarbij het label Zuiver staat voor het ontwerp van morgen voor het interieur van vandaag. Zuiver brengt een interieurcollectie met frisse, modieuze en eigentijdse meubels, verlichting en accessoires ontworpen in Nederland. De collectie wordt verkocht in meer dan 80 landen op drie verschillende continenten.
Pieter gaat in op de effecten van corona, de veranderende supply chain en groei van e-commerce. Maar ook toekomst van de woonbranche komt aan bod. Hoe? Luister deze podcast via Spotify en Soundcloud.
Eerder verschenen podcasts met Kersten BV en Lightmakers.