Abonneren

Vacatures

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen week

Top 5 - afgelopen maand

Weer

Campagne bereikt ruim drie miljoen consumenten in de Benelux

Vloerenfabrikant COREtec pakt groots uit in online, print en audiovisuele media

Vloerenproducent COREtec is goed op dreef de laatste tijd. Met de lancering van COREtec STONE CERAtouch sinds de zomer heeft men bij USFloors Europe niet stilgezeten. "In de Benelux bereikt men met een goed georchestreerde en uitgekiende mediacampagne ruim drie miljoen consumenten. "De bedoeling is om de naambekendheid van COREtec Floors bij consumenten en architecten nog te gaan vergroten. Mede met tal van spraakmakende innovaties die in de pipeline zitten zal dat wel lukken", laat campagneleider Philiep Caryn van Caryn Communication weten.

Advertenties worden geplaatst in kranten, woonmagazines en woontijdschriften. Ook online met onder andere megacampagnes op de websites wonen360.nl en wonen.nl wordt er fors uitgepakt. Ook architecten worden via de media bereikt. Daarnaast wordt er ook digitale TV ingeschakeld via www.vtwonen.be waar CERAtouch en COREtec Naturals visgraat uitgebreid aan bod komen. "Uit marktonderzoek blijkt dat COREtec een van de meest gezochte vloerenmerken is op internet in de Benelux. Dit is alvast een flinke prestatie sinds de lancering van COREtec® in de Benelux in 2016!", vindt Philiep. 

De nieuwe website www.coretecfloors.com die recent vernieuwd en uitgerust werd met een zeer gebruiksvriendelijke dealerlocator, zit daar natuurlijk ook voor een stuk tussen."

De COREtec advertentie zoals die in het magazine VT Wonen staat.


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven