Vloerenproducent COREtec is goed op dreef de laatste tijd. Met de lancering van COREtec STONE CERAtouch sinds de zomer heeft men bij USFloors Europe niet stilgezeten. "In de Benelux bereikt men met een goed georchestreerde en uitgekiende mediacampagne ruim drie miljoen consumenten. "De bedoeling is om de naambekendheid van COREtec Floors bij consumenten en architecten nog te gaan vergroten. Mede met tal van spraakmakende innovaties die in de pipeline zitten zal dat wel lukken", laat campagneleider Philiep Caryn van Caryn Communication weten.
Advertenties worden geplaatst in kranten, woonmagazines en woontijdschriften. Ook online met onder andere megacampagnes op de websites wonen360.nl en wonen.nl wordt er fors uitgepakt. Ook architecten worden via de media bereikt. Daarnaast wordt er ook digitale TV ingeschakeld via www.vtwonen.be waar CERAtouch en COREtec Naturals visgraat uitgebreid aan bod komen. "Uit marktonderzoek blijkt dat COREtec een van de meest gezochte vloerenmerken is op internet in de Benelux. Dit is alvast een flinke prestatie sinds de lancering van COREtecĀ® in de Benelux in 2016!", vindt Philiep.
De nieuwe website www.coretecfloors.com die recent vernieuwd en uitgerust werd met een zeer gebruiksvriendelijke dealerlocator, zit daar natuurlijk ook voor een stuk tussen."
De COREtec advertentie zoals die in het magazine VT Wonen staat.