In een interview met Quote vertellen Thomas Bunnik (36) en Evelien Remmelts (33) van Whoppah, een eersteklasmarktplaats voor interieur en kunst, dat hun site inmiddels meer dan 100.000 bezoekers heeft gehad. Verder is de app ruim 75.000 keer gedownload en zijn er zo’n 500 transacties geweest. "De omzet houden we liever voor ons zelf, maar ga er vanuit dat de gemiddelde waarde van een verkoop gemiddeld enkele honderden euro’s is", laten de oprichters aan de redactie van het tijdschrift weten.
Whoppah is in mei van dit jaar opgericht door serial entrepreneur Thomas Bunnik en zijn partner Evelien Remmelts.
Whoppah brengt een overwegend offline markt van hoge kwaliteit interieur online en biedt gebruiksgemak. Naast een particulier handelsplatform voor tweedehands interieur, is Whoppah er voor zakelijke gebruikers zoals antiekwinkels en internationale kunst- en meubelhandelaren. Woonwinkels kunnen er hun online verkochte retouren en showroommodellen verkopen, zo meldde nieuwsplatform Wonen360 rond de lancering.