Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Peitsman gaat verder als Unilin: "Integratie van merken biedt voordelen"

Peitsman zal vanaf nu verder gaat onder de naam Unilin. Deze naamswijziging markeert een belangrijke stap voorwaarts voor het bedrijf. Klanten kunnen hierdoor profiteren van de voordelen van een efficiëntere bedrijfsvoering en schaalvergroting. Dat meldt Unilin.


Richard Lensen, Anouk van Rooijen en Danny Englebert.

Met deze verandering wordt Unilin verdeeld in vier sterke verkoopteams: Quick-Step, Moduleo, Projecten en Distributiemerken. "Deze wijziging stelt ons in staat om 100% focus op de klant te garanderen", aldus Danny Englebert, General Manager Unilin Flooring Nederland. "Vanaf 1 juni kan de Nederlandse klant bij Unilin al zijn favoriete merken en producten kopen, zowel online als bij één van onze 11 filialen in Nederland."

Anouk van Rooijen, Manager Branches en Customer Services, heeft de afgelopen maanden hard gewerkt om de uniformiteit van de huisstijl in alle filialen te waarborgen. "We zijn erg blij met deze verandering!", zegt zij enthousiast.

Richard Lensen, Business Director Partner Brands, voegt toe: "Vanaf 1 juni zal Unilin Flooring Nederland tevens Quick-Step rechtstreeks aan haar klanten leveren. De schaalvergroting en de integratie van verschillende merken bieden onze klanten vele voordelen, waaronder logistieke efficiëntie en innovatieve ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid."

Meer informatie:
Unilin
www.unilin.com

Publicatiedatum: