Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

M.O.W. biedt kansen voor verkoopkanalen meubels

Momenteel worden verschillende factoren van invloed op de industrie, waarvan vele niet direct kunnen worden beheerst. Echter, uw eigen ondernemerscommitment kan worden vormgegeven. Zo presenteren de exposanten van de M.O.W. zich offensief en optimistisch in het 40ste bestaansjaar om de meubelconsumptie te stimuleren met geschikte aanbiedingen en effectieve instrumenten. Naast sterke vaste leveranciers zijn er veel bekende nieuwe exposanten aanwezig die 'een oogje houden op verkoopstijging'. Het volledige potentieel zal worden getoond in Messezentrum Bad Salzuflen van 22 tot 26 september.

Foto: M.O.W.

De M.O.W. zorgt voor offensieve en positieve impulsen voor de Duitse en Europese meubelconsumptie in het Messezentrum Bad Salzuflen van 22 tot 26 september. Met de juiste producten, omzetverhogende assortimenten en geschikte presentatieconcepten, gaan de exposanten met vastberadenheid het najaar en de nazakelijke periode tegemoet. Eén ding is duidelijk: alleen met verenigde krachten kunnen de industrie en handel de nationale en internationale consumptie stimuleren. Om een nauwe communicatie te waarborgen, biedt de M.O.W., als centraal Europees platform voor alle stationaire en online verkoopformaten, het juiste kader hiervoor. En meer nog: de M.O.W. in september is de beste en beslissende basis voor zakelijk succes 2024/25.

Met zijn unieke concept - de concentratie op consumptiegerichte meubelzaken - vervult de M.O.W. zijn kernmissie om continu en betrouwbaar elke klant met de juiste leverancier en aanbiedingen samen te brengen. De M.O.W. als beurs is een onmisbaar industrieel ontmoetingspunt voor meubelconsumptie en beweegt goederen en mensen. Dat is waarom de M.O.W. - zelfs in het 40ste jaar van zijn bestaan - kan wijzen op een topklasse cliënteel inclusief vaste exposanten en bekende nieuwe exposanten.

De beursmanager Bernd Schäfermeier en de projectmanager Maximilian Richter kijken al uit naar het onthullen van de jubileumeditie. Nieuwe bedrijven zoals ARC, Collection C, Gwinner, Hasena, Hilding Anders, Masterlight, Sonorous en Wendre zijn nieuwkomers in hallen 1 – 6. De hallen 10/11 zullen veranderen met een verbeterde presentatie van IMV, LC, MCA en Wojcik. In hal 12 zullen nieuwe exposanten Jutzler en Mondaro zijn - het MCA-component van slaap.

Gutekunst, HQ Leimholzprofi en Tvilum verrijken met hun aanbod hal 19 en de hallen 20 – 23 zullen worden aangevuld door trendy en krachtige bedrijven zoals Atlantic Home, DFM, Divadivani, Kuka, Montel, Signal en Thuka. Talrijke nieuwe producten zijn te verwachten die specifiek de consumptie kunnen en moeten stimuleren.

Bij de beursconceptie van dit jaar hechten de organisatoren veel belang aan een verbeterde halindeling en structuur, evenals aan een continu toenemende exposantenkwaliteit en de ontwikkeling van het aanbod en assortimenten. "We zijn ervan overtuigd dat we alle meubeldistributiekanalen kunnen voorzien van het juiste aanbod en effectieve instrumenten om hun zakelijk succes agressief en efficiënt vorm te geven," zegt Bernd Schäfermeier, de vertegenwoordiger van het verantwoordelijke team van Messe Ostwestfalen.

Meer informatie:
M.O.W
www.mow.de

Publicatiedatum: