Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Eerste Facq Discovery Days bevallen goed'

Op 6, 7 en 13 mei hield Facq drie vakdagen in Antwerpen, Brussel en Gent om de laatste innovaties op het vlak van sanitair, HVAC en installatie voor te stellen. Het evenement, aan boord van de boot Blue Rhapsody, bracht meer dan 1200 klanten samen. Installateurs, projectontwikkelaars, architecten en studiebureaus ontdekten er de innovaties van de 40 aanwezige merken, waaronder Grohe, Samsung, Vigour en Bosch.



Facq Discovery Days
Op de twee verdiepingen van de Blue Rhapsody presenteerden ongeveer 40 standen het aanbod van Facq. De HVAC-sector was goed vertegenwoordigd. Zo waren er de monobloc lucht-waterwarmtepompen van Samsung voorzien van R290 koelmiddel voor residentiƫle projecten. Dit type warmtepomp wordt exclusief door Facq verdeeld, net als de verdeelsystemen, de installatie- en de regelapparatuur.

Daarnaast was er een ruime keuze aan sanitair, waaronder porselein, kranen, douchewanden en meubels van marktleiders als Hansgrohe, Grohe en Delabie. Meer technische producten deden het ook goed, met stands van pompen, leidingen, technische kranen en waterbehandelingssystemen van merken als BWT en Wilo.

Deze sterke selectie van topmerken werd aangevuld door Facq-exclusives zoals Vigour (sanitair), Conel (leidingsystemen) en Cosmo (installatiemateriaal). Facq heeft ook exclusieve distributierechten voor bepaalde gamma's van bekende fabrikanten, wat haar profiel als leverancier van hoogwaardige oplossingen versterkt.



Unieke setting

Dit evenement werd georganiseerd aan boord van de Blue Rhapsody, die speciaal voor de gelegenheid was ingericht, en stelde Facq in staat om dichter bij zijn klanten te komen door naar hun regio te varen. Deze originele locatiekeuze werd erg gewaardeerd. Het was een uniek en gezellig kader voor interessante professionele contacten. Speciale bussen stonden ter beschikking om de toegang te vergemakkelijken voor wie van verder kwam.

Meer informatie:
Facq
www.facq.be

Publicatiedatum: