Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tromp Hogewoning geeft stokje door aan nieuwe CEO

Op 14 mei geeft Tromp Hogewoning het stokje door aan de nieuwe CEO van Hogewoning: Michiel van der Meer. Na een rijke geschiedenis sinds 1926, waarin het bedrijf zich ontwikkelde van bloementeler tot een toonaangevende importeur in woonaccessoires, is het tijd voor een nieuwe fase.

''Na jaren van hard werken, mooie momenten en het ontmoeten van inspirerende mensen is het tijd dat ik meer tijd vrijmaak voor mijn gezin en de mensen om mij heen.''

Michiel van der Meer heeft veel ervaring als inkoopdirecteur en leidinggevende in de internationale retail. 'Ik heb een heel warm welkom gekregen, dat past wel bij een familiebedrijf. Mensen zijn gedreven en er wordt hard gewerkt, maar wel met een persoonlijke benadering: dat past bij mij.


Tromp Hogewoning en Michiel van der Meer.

Familiebedrijf
Hogewoning is een echt familiebedrijf, dat zit in het DNA. Als importeur in woonaccessoires staat creativiteit, duurzaamheid en klantgerichtheid centraal bij het bedenken en ontwerpen van vernieuwende en betaalbare collecties. Elk product draagt de speciale 'Hogewoning-touch', waardoor het een eigen karakter krijgt.

Duurzaamheid
Duurzaamheid blijft een belangrijk speerpunt voor Hogewoning en haar klanten. Door kritisch te kijken naar materialen, productieprocessen en arbeidsomstandigheden, streeft het bedrijf naar het verkleinen van haar ecologische voetafdruk en naar milieubewustzijn in alle bedrijfsprocessen. Er wordt gewerkt met verschillende keurmerken, gerecycled- en gecertificeerd karton en papier.

Toekomst
Een lange termijnvisie en strategie die past bij het familiebedrijf Hogewoning, daar ziet Van der Meer kansen. ''Met de juiste focus en goede balans tussen productontwikkeling, commercie en duurzaamheid, kunnen we onze huidige klanten ontzorgen en nog beter bedienen. Daarom vind ik het belangrijk om een goede balans in de verschillende afdelingen te brengen. Ik geef mensen de ruimte en start met een positieve insteek. Open communiceren en transparant zijn over de besluiten die genomen moeten worden, dat typeert mijn leiderschapsstijl.''

Tromp Hogewoning blijft verbonden aan het bedrijf in een adviserende rol en als Creatief Directeur. Samen met Michiel van der Meer en het hele team kijkt hij uit naar een succesvolle toekomst voor Hogewoning.

Meer informatie:
Hogewoning
[email protected]
www.hogewoning.com