Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
'Het is geen oplichter, ofzo'

Meubelverkoper in de problemen: agressieve klanten en reeks aangiftes

Klanten van de meubelwebshop Woneninterieur.nl klagen al maanden op het forum van Radar over vertraagde leveringen en langdurige terugbetalingen. Velen hebben zelfs aangifte gedaan tegen het bedrijf. Bij een bezoek aan het postadres in Rotterdam, blijkt dat dit adres al veelvuldig is bezocht door bezorgde klanten, sommigen zelfs agressief. De eigenaar van de webwinkel erkent dat er problemen zijn, maar ontkent oplichting. Hij betreurt dat klanten annuleren op basis van slechte reviews, terwijl hij belooft alle terugbetalingen te verrichten.



Na contact met de eigenaar worden enkele gedupeerden wel terugbetaald, maar anderen niet. De eigenaar suggereert dat er binnenkort verbeteringen zullen komen, dankzij een zakelijke lening die als buffer kan dienen. Voor 15 december 2023 had Woneninterieur het Thuiswinkel Keurmerk, maar dit is beƫindigd vanwege onvoldoende kwaliteit. Consumenten die voor die datum hebben besteld, kunnen klachten indienen bij Thuiswinkel.org voor bemiddeling of bij de Geschillencommissie Thuiswinkel voor geschillen.

Bron: Radar

Publicatiedatum: