Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Retailbeurs Utrecht van 10 t/m 12 maart

"Retailer van vroeger had heel ander werkveld dan retailer van nu"

Wanneer je op zoek bent naar verrassende producten, ben je bij Retailbeurs Utrecht weer op de juiste plek dit voorjaar. Op 10, 11 en 12 maart staan de standhouders uit het hogere segment voor je klaar met allerlei collecties, nieuwe modellen en innovatieve producten. "Het is echt weer de plek waar je als retailer moet zijn voor de beste inkopen van het jaar. Je vindt er de trends van de kwaliteitsmerken waar jouw klanten het komende jaar van gaan smullen", toont Marieke Groot, Manager Trade Mart Utrecht, enthousiast aan de hand van de exposantenlijst van de etages Jewels & Watches, Fashion & Lifestyle en Kitchen & Design.



Beursvloer sinds 1917
De speciale vakbeurzen in het gerenommeerde inkoopcentrum van Jaarbeurs bieden altijd een combinatie van vaste exposanten in de verschillende segmenten en de gastexposanten die enkel in het voor- en najaar hun winkelwaar aanbieden in Utrecht. "Retailbeurs Utrecht is één van de, zo niet dé, oudste beurs van Jaarbeurs. We vonden in het archief beursposters van 1917. Ook toen trokken winkeliers al in grote getale naar Utrecht om hun inkopen te doen", laat Groot zien. De beursmanager beseft heel goed hoeveel er in al die jaren veranderd is in de branche: "De retailer van vroeger had een heel ander werkveld dan de retailer van nu. De snelheid waarmee trends de markt vinden en verlaten, de vele copycats, een kritische consument die veelal niet loyaal is en een online concurrentie. ga er maar aanstaan."



Gerenommeerde merken en nieuwkomers
Alle ontwikkelingen hebben de afgelopen decennia echter ook meer bewustzijn op de waarde van kwaliteit gelegd. "Wanneer een merk jaar in jaar uit kwaliteit en trends kan blijven leveren, weet je dat je bij de goede leverancier zit. Onze beursvloer staat bol van precies dat soort leveranciers. Daar zijn we trots op en we kijken samen met hen uit naar een nieuwe seizoen", glimlacht Groot. Er zijn flinke stappen gezet op de etage en er zijn veel merken toegevoegd bij etage 3 Kitchen & Design en etage 2 Fashion & Lifestyle.

Naast de vaste showrooms van bijvoorbeeld F&H Group en TTP Concepts die veel gerenommeerde en nieuwe merken presenteren op etage 3. En ook La Cucina Import heeft bijvoorbeeld Olipac, Jameson & Tailor toegevoegd aan het portfolio. Dit voorjaar zijn er op de beursvloer ook exposanten te vinden als Vijn Brands (met merken als ASA en Zack). Continenta heeft dit jaar een vaste showroom waar zij hun duurzame, design houten keuken- en woonaccessoires presenteren.

Op etage 2 bezoek je de vaste showrooms van onder meer Kazuri, Atelier Maatwerk, Fair items & Hevi Handmade en zijn er vele gastexposanten die hun nieuwe collectie tonen.



Nieuw: Kitchen & Design Expedition
Om alle merken, producten en apparatuur echt te ervaren, kun je op Retailbeurs Utrecht ook de speciale Kitchen & Design Expedition op etage 3 doen. Je loopt een route langs de showrooms van tien exposanten die je van alles laten proeven, proberen en doen. Zo kun je werken aan je snijtechnieken en demo's volgen onder het genot van een hapje en een drankje. Wanneer je alle exposanten van de Expedition bezoekt, maak je bovendien kans op het speciale Kitchen & Design Retailbeurspakket ter waarde van 500 euro.



Vakkennis & lezingen
Naast een veelzijdige beursvloer heeft het team van Trade Mart Utrecht ook voor deze Retailbeurs weer geïnvesteerd in het aanbod vakkennis. Met verschillende lezingen en workshops, is Retailbeurs Utrecht een inspirerende omgeving. Sluit bijvoorbeeld aan bij de lezing van Bitch The Agency over de toekomst van marketing 'Van zichtbaarheid naar onvergetelijk!'. Tijdens deze boeiende sessie gaan deze experts dieper in op de essentie van een ijzersterke onderneming.

Tv-kok met baard
Tevens zal Chef-kok Ramon Brugman, de tv-kok die onder andere bekend staat om zijn baard, geeft 10 en 11 maart diverse demo's en tips & tricks op Retailbeurs Utrecht met producten van Kitchen & Design. Bezoekers kunnen zich laten verrassen door de nieuwste keuken- en kookproducten, handige tips & tricks en de kennis van Ramon.



De entree voor de voorjaarsbeurs in Utrecht is gratis voor retailers, die zich registreren met hun KVK-nummer. Ook de lezingen en workshops zijn kosteloos voor beursbezoekers.

Registreer je nu gratis voor Retailbeurs Utrecht via de website www.trademart.nl


Meer informatie:
Trade Mart Utrecht | Retailbeurs
Jaarbeursplein
Postbus 8500
3503 RM Utrecht
www.jaarbeurs.nl

Bezoekers
030 295 5911
info@jaarbeurs.nl

Exposanten
030 295 2999
service@jaarbeurs.nl