Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Voorjaarsvakdagen De Woonindustrie:

"Aantal bezoekers blijft gelijk, ondanks uitdagingen in de markt"

Van 4 tot en met 7 februari vonden de jaarlijkse Voorjaarsvakdagen bij De Woonindustrie in Nieuwegein plaats, met het thema Open Up! "Ondanks de uitdagende marktomstandigheden, blijft het aantal bezoekers gelijk aan de voorgaande edities, resulterend in een succesvol evenement", concludeert de organisatie. De volgende Vakdagen vinden plaats begin september 2024.



Frisse start
De Voorjaarsvakdagen trapten af met het Woon- en Interieurevent op 4 februari ook voor consumenten, waar opvallend meer jongere bezoekers uit de regio Utrecht aanwezig waren. Het evenement bood een diversiteit aan ervaringen, variërend van de nieuwste collecties van 300 merken tot inspiratie van nieuw creatief talent op de Open Up! markt. Workshops van de NIA Academie en het Adviesplein voegden waardevolle elementen toe aan de beleving.



Maandag dynamiek
Ondanks dat de Voorjaarsvakdagen vier dagen duurden, was maandag de drukste dag met een levendig centrum. Bezoekers, waaronder retail, projectmarkt, interieur professionals en pers, verkenden het assortiment van merken en makers. In het atrium genoten bezoekers van een gevarieerde lunch, voordat ze hun ontdekkingstocht voortzetten.



Markante Afsluiting
Maandagavond werd afgesloten met de uitreiking van de Awards van De Woonindustrie. De winnaars, waaronder Bree’s New World, Cartel Living, Lamp en licht, Brinker en Jan Kurtz, werden erkend voor hun bijdragen aan de showroom, teamwerk, marketing, social media en innovatieve producten.



Succes in uitdagende markt
"Met een prachtig aantal bezoekers zijn de Voorjaarsvakdagen een verrassend succes in een uitdagende markt. Met de campagne ‘Be WelcHome’ blijft De Woonindustrie zich inzetten voor het verwelkomen van bezoekers voor inkoop, inspiratie en innovatie, met wekelijkse openingen op Maandag Marketday", besluit de organisatie.

Meer informatie:
De Woonindustrie
www.dewoonindustrie.nl

Publicatiedatum: