De VAKdagen in De Woonindustrie zijn achter de rug. Net als voor alle andere exposanten gingen Passe Partout en HAANS Lifestyle, die een gezamenlijke stand hebben in het inkoopcentrum in Nieuwegein, van start met de beursdagen met een Consumenteninspiratiedag.

"We hebben veel mensen over de vloer gehad. Zo'n dag creëert vooral fans voor je merk. Als je ziet hoe zij alles beleven en proeven... Heel leuk om te zien. Uiteindelijk worden de producten geleverd via de dealers, maar voor ons was het een fantastische dag. Laat ze maar komen, laat ze maar interesse tonen. Uiteindelijk is het een win-winsituatie voor zowel ons als leverancier als de wederverkopers."

"Niet voor niets zijn we met acht man acht dagen achter elkaar bezig geweest om onze stand zo mooi mogelijk in te richten. We hebben nog steeds een van de mooiste stands binnen De Woonindustrie, maar helemaal prima dat een andere exposant (Bree’s New World, red.) de award heeft gewonnen. Het is goed voor het centrum dat ook tal van andere standhouders er veel werk van maken. Het tilt De Woonindustrie naar een hoger niveau. Dat is wat we met z'n allen willen", concludeert Rens Haans.


Rens Haans van HAANS Lifestyle met Dirk Steenbeke van Passe Partout in de 1250m2 grote showroom in De Woonindustrie.

HAANS Lifestyle, dat al 55 jaar aan de weg timmert, lanceerde tijdens de VAKdagen zo'n 60 nieuwe items, variërend van kleinmeubelen, decoratiestukken, beeldjes, kussens tot lampen. Haans beseft als geen ander dat je de collectie voortdurend moet blijven vernieuwen. Zijn producten liggen, hangen en staan tussen het meubilair van Passe Partout, dat de komende jaren gaat inzetten op een nog hogere kwaliteit, zo liet Dirk Steenbeke weten. Dat wil zeggen om de producten naar een nog hoger afwerkingsniveau te krijgen. Met name de Duitse markt vraagt daarom.

"De synergie met Passe Partout is gewoon top," spreekt Rens lovende woorden over de samenwerking, al droomt hij stiekem ook van een extra showroom waar alleen zijn producten zijn te vinden. Plannen schijnen reeds gesmeed te worden, kijken of ze ook uitgevoerd kunnen worden.

"Of de VAKdagen nog van toegevoegde waarde zijn voor ons?" herhaalt Rens de hem gestelde vraag. "Zoals je weet zijn we er wekelijks vijf dagen per week. Voor ons hebben deze beursdagen zeker ook een meerwaarde, want het is voor ons het moment om nieuwe collecties te lanceren. Als je als winkelier of andere wederverkoper met de tijd mee wilt gaan, dan bezoek je zulke dagen. Je wilt toch het nieuwste van het nieuwste in je winkel hebben?"

Meer informatie:
Haans Lifestyle
info@haanslifestyle.com
www.haanslifestyle.com

Passe Partout
info@passepartoutnv.be
www.passepartoutnv.be