Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Het verhaal achter de woonformule

Trendhopper viert haar 40e verjaardag

Het is feest bij Trendhopper, want zij viert haar 40-jarig bestaan. Naast dat dit feest in de winkels en op het hoofdkantoor gevierd wordt, viert Trendhopper dit ook graag met haar klanten door middel van diverse acties en festiviteiten gedurende het hele jaar.



De geboorte van Trendhopper
Deze woonformule is ontstaan uit een samenwerking van enkele meubeldetaillisten die de meer trendy instelling van de consument zagen aankomen. Binnen hun bestaande meubelzaken begonnen ze een shop-in-shop onder de naam ‘Trendhopper’. In deze shop werd een assortiment aangeboden dat specifiek was afgestemd op mensen die actueel en jong wilden wonen.

Typisch Trendhopper
Trendhopper boekte resultaat en werd groter toen zij fuseerde met meubelmeeneemformule Inkets. Inkets werd opgeheven en alle winkels gingen door onder Trendhoppers naam, waardoor de teller meteen op 33 Trendhopper-winkels stond. Trendhopper groeide uit tot een bekend begrip in Nederland, dat versterkt werd door een tal van radiospots, aanwezigheid op de tv met onder andere het goed bekeken ‘Eigen Huis en Tuin’ op RTL4 en de 10 Daverende Dagen.

Trendhoppers pay-off is in de loop der tijd meerdere malen gewijzigd. Van het nostalgische ’sfeermakers, die verrassend uitpakken’ naar ‘Typisch Trendhopper’, maar ook de diverse woonconcepten werden regelmatig in een nieuw jasje gestoken om verrassend te blijven voor de consument.

Overname
Sinds 2012 is Trendhopper aangesloten bij Interieur Partner Ring/VME Nederland B.V.. Dit was het startpunt voor de ontwikkeling van een nieuwe conceptuitstraling die uiteindelijk uitgerold werd in de winkels. Moedermaatschappij VME Einrichtungspartnering GmbH in Bielefeld, Duitsland raakte zo enthousiast over deze nieuwe uitstraling, dat zij in 2021 besloot om Trendhopper in Duitsland te omarmen voor de leden aldaar. Eind december 2021 werden de eerste 2 vestigingen van Trendhopper in Duitsland geopend, in Kassel en Korbach. Op dit moment staat de teller op 8 winkels in Duitsland, 21 in Nederland en heeft Trendhopper ook een webshop.

Feestelijke acties en specials
Voor deze 40e verjaardag, pakt Trendhopper uit met feestelijke acties en specials. De verjaardag wordt afgetrapt met 40 sfeervolle producten die de consument nu shopt met toffe kortingen. Daarnaast krijgen consumenten vanaf week 7 bij besteding van minimaal 100 euro in de winkels een feestelijke mok inclusief mug cake cadeau en als kers op deze taart, krijgt iedereen die in 2024 40 jaar is geworden/wordt, deze mok inclusief mug cake gratis mee naar huis.

Tot eind 2024 trakteert Trendhopper de consument op nog veel meer festiviteiten, maar dit blijft nog even geheim.

Meer informatie:
Trendhopper
www.trendhopper.nl

Publicatiedatum: