Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe Mobalpa showroom benadrukt ambitieuze groeiplannen

Mobalpa, de Europese keten gespecialiseerd in integrale woninginrichting, opent de deuren van een nieuwe winkel in Ukkel. Philippe Coessens leidt deze recente uitbreiding en markeert zijn tweede samenwerking met het merk, volgend op het succesvolle filiaal in Wauthier-Braine. Deze opening benadrukt de ambitieuze groeiplannen van Mobalpa in de Belgische hoofdstad.



Familibedrijf met gevestigde waarde
Philippe Coessens zal deze nieuwe franchise van het merk leiden. Na een carrière in de vastgoedsector richtte hij zich in 2015 op wooninrichting, waar zijn passie voor binnenhuisarchitectuur goed van pas kwam. Hij is erg gehecht aan zijn familiewaarden en betrekt alle leden van zijn gezin bij dit avontuur: zijn vrouw ondersteunt hem in de dagelijkse taken en zijn kinderen vervoegen het bedrijf in verschillende functies. Iedereen heeft zijn plek gevonden volgens zijn expertise. Ze vormen een hecht, gemotiveerd en deskundig team.



Gedeelde waarden
Wanneer Philippe Coessens besloot zijn eerste Mobalpa-winkel te openen, was het de relatie met de interne teams van het merk die hem in eerste instantie aantrok. Vervolgens ontdekte hij de kernwaarden van het merk, die een belangrijke rol speelden in zijn beslissing.

Mobalpa, dat sinds 1905 gevestigd is in het hart van de Alpen, is een familiebedrijf dat erg gehecht is aan zijn roots. Mobalpa benadrukt klanttevredenheid door zich te richten op de productie van duurzame en aantrekkelijke producten van topkwaliteit. Het bedrijf is toegewijd aan het ondersteunen van zijn netwerk, met als doel optimale ontwikkeling en groei te waarborgen. Philippe Coessens past perfect in dit DNA en opende zijn eerste Mobalpa-vestiging in Wauthier-Braine met het oog op uitbreiding.

Na het succes van zijn eerste winkel start hij de nieuwe vestiging op, die binnenkort opent in Ukkel.



De location spreekt voor zich
Een aanzienlijk aantal klanten van de winkel in Wauthier-Braine kwam reeds uit de omgeving van Ukkel. Daarom besloot de familie Coessens om hun aanwezigheid in deze regio te versterken door hier een nieuw verkooppunt te openen.

"We streven ernaar een vooraanstaande rol te spelen in de hele regio. De nabijheid en het aanvullende karakter van beide winkels vormen een waardevolle toevoeging voor een gebied met veel mogelijkheden", aldus Coline Coessens, Manager van de nieuwe vestiging in Ukkel.

Het duurde echter lang voordat deze nieuwe onderneming kon worden gerealiseerd, met als grootste moeilijkheid het vinden van een geschikt pand. Het pand is strategisch gelegen in het bruisende hart van de Fort Jaco-wijk, een levendige en goed bereikbare locatie met diverse winkels in de directe omgeving.

Klantervaring
Het verkoopoppervlak van 200 m² maakt het mogelijk om bezoekers dankzij displays volledig onder te dompelen tijdens hun ontdekkingstocht. In lijn met het Mobalpa-concept beschikt de winkel over een flat van 30 m² die volledig is ingericht met Mobalpa-producten. Zo komen de knowhow en expertise van het bedrijf op het gebied van woninginrichting helemaal tot leven.



Een veelzijdig, flexibel team
"We hebben onze nieuwe ontwerpers aangeworven voordat de winkel klaar was en hen opgeleid in de winkel van Wauthier-Braine, zodat iedereen vanaf de opening volledig operationeel was. Op die manier konden ze de waarden van ons bedrijf leren kennen en zich onze manier van werken volledig eigen maken", legt Coline Coessens uit. ​

Ze vervolgt: "De eerste maanden gaan we alle teams in de twee verkooppunten erbij betrekken. Daarna passen we de organisatie aan volgens ieders expertise en wensen. Het doel is dat iedereen de beste plaats vindt binnen onze groep. Wat het management betreft, zullen mijn vader en ik om de beurt de twee winkels leiden."

Deze tweede vestiging lijkt dus alles in zich te hebben om in de voetsporen van de eerste te treden. De familie Coessens is vastbesloten om mooie kwaliteitsprojecten uit te voeren, met respect voor het toegewezen budget en met dezelfde ambitie om een sterke menselijke relatie op te bouwen met de klanten. Een uitstekende reden om deze prachtige nieuwe Mobalpa-winkel te bezoeken.

Meer informatie:
Mobalpa
www.mobalpa.com

Publicatiedatum: