Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Jasperine van Wakeren, nieuwe salesmanager Light & living:

"Een positieve mindset en doelgerichte actie, dat zijn de sleutels tot sales succes"

Van het Sandy Beach-thema, waar organische vormen en crèmekleuren centraal staan, tot de sprekende Shiny Chic-collectie: Light & Living presenteert momenteel haar 13 vernieuwde thema's in Noordwijk. In de showroom kunnen bezoekers ruim 13.000 verschillende verlichtingsproducten, meubelen en home deco-items bewonderen. Ook tijdens een reeks internationale beurzen, die onlangs gehouden werden, waren de nieuwe collecties te bewonderen.

Niet alleen het assortiment is onder handen genomen, maar ook binnen het team hebben veranderingen plaatsgevonden. Jasperine van Wakeren versterkt sinds begin december de gelederen van de groothandel. Ze zal de verkoopteams in Nederland, België en Duitsland gaan aansturen. Het is een understatement om te zeggen dat ze gemotiveerd is. "Zonder actie geen resultaten. Ook de juiste mindset in onmisbaar. Een positieve instelling en doelgerichte actie, dat zijn de sleutels tot Sales Succes. Blijf gefocust, blijf in beweging."


Jasperine van Wakeren, salesmanager Light & living.

Nieuw maar niet onbekend
Nieuw binnen het bedrijf, maar zeker niet nieuw in de sector. Al ruim 25 jaar is ze actief in de verkoop, waarvan een groot gedeelte binnen de interieurbranche. Na functies bij Trendhopper, Riverdale en Gert Snel ligt de focus nu op Light & Living. "De eerste weken waren overweldigend. Het aanbod omvat prachtige producten, allemaal perfect op elkaar afgestemd", zegt Jasperine. "Het is een groot bedrijf, maar toch met een familiegevoel. Al is het een cliché, het voelt echt als een warme deken."

Aan de bak
Van rustig inwerken is geen sprake. Jasperine moest direct vol aan de bak. De afgelopen maand was het namelijk erg druk in de Zuid-Hollandse showroom, die recentelijk vernieuwd is. "Onlangs zijn veel nieuwe items binnengekomen of onderweg voor de beurzen. Maar ook bestaande producten worden in de vernieuwde showroom in het zonnetje gezet. Knap hoe ze die producten onder de aandacht brengen", zegt Jasperine, waarmee ze doelt op de stylisten.


Thema Sandy Beach.

Vraag en aanbod samenbrengen
Ook de manier waarop Light & Living de winkeliers helpt, wekt bewondering bij Jasperine. "Er is veel aandacht voor de klant. Samen met hen wordt gezocht naar de juiste indeling van een winkel, zodat vraag en aanbod samengebracht worden. Dit kan per winkel verschillen. In de toekomst moeten we dit blijven doen." Ook cijfermatig kan Light & Living iets betekenen voor een winkelier. "Door te analyseren wat goed verkoopt, kunnen we anticiperen op bepaalde trends of ontwikkelingen."

Afgelopen maand was Jasperine's echte vuurdoop. Eerst ging ze met Light & Living naar TrendSet München en vlak daarna naar Maison&Objet Parijs.



Meer informatie:
Light & Living
's-Gravendijckseweg 8
2201 CZ Noordwijk
+31 (0) 10 668 0131
info@light-living.com
www.light-living.com