Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Geslaagd debuutjaar van Stalux smaakt naar meer

Kim Groothedde: "We verwachten een aanzienlijke groei in dit segment te realiseren"

Voor Stalux was 2023 niet zomaar een jaar; het opkomende meubellabel maakte namelijk haar debuut in de branche. Het afgelopen jaar zijn de handen flink uit de mouwen gestoken om de voorraadcollectie af te ronden. Genoeg redenen dus om terug te blikken met Creative Director Kim Groothedde.

"Het eerste jaar voor Stalux is buitengewoon succesvol geweest", stelt Kim. "Er is hard gewerkt om onze gestelde doelen te bereiken. Zo hebben we een dealerportaal opgezet, het aantal verkooppunten uitgebreid, ons eigen magazijn ingericht én het productieproces verfijnd." Als klap op de vuurpijl werd er een nieuw pand betrokken, dat volgens haar het absolute hoogtepunt was van het jaar.



Nog bredere marktpositionering
In 2024 zullen alle zeilen bijgezet worden om Stalux nog breder en krachtiger in de markt te positioneren. "Onze nieuwe doelstellingen omvatten het uitbreiden van onze collectie op basis van de laatste trends en het creëren van nieuwe content door het plannen van nieuwe fotoshoots." Ook gaat het Stalux-team op zoek naar nieuwe partners om het dealernetwerk te verbreden.

Maar waar liggen de komende tijd de grootste kansen voor het jonge meubelbedrijf Stalux? Kim heeft wel een idee. "We zien een flinke toename in de behoefte en vraag naar duurzame materialen en producten. Doordat Stalux hier volledig op kan aansluiten, verwachten we een aanzienlijke groei in dit segment te realiseren."



Afsluitend advies
Tenslotte vragen we de onderneemster om advies te geven aan haarzelf als ze terug zou kunnen reizen naar het begin van 2023. Kim benadrukt voornamelijk het belang van bewust genieten en stilstaan bij behaalde doelen. "De tijd vliegt voorbij, en daarom is het belangrijk om hier meer bewust van te zijn", besluit ze.

Met een geslaagd eerste jaar achter de rug en veelbelovende plannen voor de toekomst lijkt Stalux vastberaden om haar positie in de meubelmarkt te versterken. Ben jij enthousiast over Stalux en wil jij graag dealer worden van dit merk? Meld je dan aan via deze link of stuur een mail naar info@stalux.nl.



Meer informatie:
Stalux BV
Het Laar 9A
6733 BZ Wekerom
info@stalux.nl
www.stalux.nl