Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Voor Tower Living stond 2023 in het teken van vele veranderingen: 'Druk maar succesvol'

Nu het jaar op zijn einde loopt blikt Tower Living terug op vele mooie momenten. "Het hoogtepunt van 2023 was toch wel de huisshow in april. Van zondag 23 t/m woensdag 26 april werden de deuren feestelijk geopend voor de huisshow. En niet zo maar één", trappen ze bij de meubelgroothandel af.



Nieuwe stijlen
Een lange tijd werd het assortiment vooral gekenmerkt door landelijke en industriële meubelen. Uiteraard zijn deze producten nog steeds terug te vinden in onze showroom van 2500 m2, maar het assortiment is inmiddels flink vernieuwd met een reeks andere stijlen. Zo is het aanbod verrijkt met onder andere hotel chique, soft comfort en new vintage stijlen. "In de nieuwe stijlgroepen hebben we dit jaar circa vijftien nieuwe zitgroepen, acht nieuwe programma’s en vijftien nieuwe stoelen met nieuwe stoffen toegevoegd." Een impressie van de nieuwe stijlen is te bekijken in het inspirerende lookbook, te downloaden via de website.



Productmanagement
Er is veel tijd geïnvesteerd in het ontwerpen van de collecties. Bij Tower Living zijn ze kritisch naar de producten gaan kijken. Denk onder andere aan de prijscategorieën en variatie in stijlen. "Op basis hiervan hebben artikelen plaats gemaakt voor compleet nieuwe collecties. De reacties waren uitermate positief! We zijn dan ook erg trots op het gene dat we neergezet hebben en we zijn blij dat het productmanagement zijn vruchten afwerpt."



Nieuwe huisstijl
Met de Huisshow is ook de nieuwe branding geïntroduceerd. Er is afscheid genomen van het oude paarse logo. Deze is vervangen door een logo met een frisse nieuwe kleur en een bijpassend lettertype.

Ook de fotografie paste niet helemaal meer binnen het nieuwe frisse plaatje dat ze voor ogen hadden. Daarom werd er een nieuwe fotograaf in de arm genomen. "En, al zeggen we het zelf, er zijn al prachtige nieuwe foto’s geschoten. Deze nieuwe foto’s zijn te bekijken op onze nieuwe website. Die we onlangs vol trots gelanceerd hebben." Om dat te vieren heeft Tower Living de komende twee weken een consumenten winactie lopen. Er kunnen drie meubelcheques (t.w.v. €500,-) gewonnen worden.



Strategie en positionering
Naast de nieuwe branding is er ook goed gekeken naar de strategie en positionering. "Hierna hebben we besloten afscheid te nemen van de labels Sidd, Toff en Renew. We gaan in 2024 de volledige focus op Tower Living leggen. En daar hebben we nog onwijs veel mooie plannen voor klaar liggen. Zo gaan we nog meer aan onze naamsbekendheid werken en onze dealers voorzien van nog meer mooi beeldmateriaal voor de online marketing. Op naar een mooi nieuw jaar", besluit Tower Living enthousiast.



Meer informatie:
Tower Living
Groothandelsweg 7
6515 AH Nijmegen
+31 (0) 488 454 410
info@towerliving.nl
www.towerliving.nl

Arie Lenting
Verantwoordelijk voor de regio's: West Nederland
06 53328622

Johan Spreeuwenberg
Verantwoordelijk voor de regio's: Zuid Nederland + België
06 82232226

Martijn Cialdella
Verantwoordelijk voor de regio's: Noord & Oost Nederland
06 51937593

Publicatiedatum: