Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Boze klant belt 20 keer naar meubelgigant en verstuurt 42 e-mails

Een man genaamd Arnaud uit Yvoir is diep teleurgesteld en woedend na maanden van frustratie met Ikea. Hij plaatste een bestelling ter waarde van bijna 9000 euro, maar zijn meubellevering is al bijna een maand vertraagd. De verhuizing, die bedoeld was als een nieuwe start, veranderde in een nachtmerrie. Dat meldt Redactie24.


Foto ter illustratie: Dreamstime.

Ondanks meer dan twintig telefoontjes en 42 e-mails naar de meubelgigant, werd de levering drie keer uitgesteld, waardoor Arnaud gedwongen was vijf nachten op een luchtmatras te slapen en regelmatig bij vrienden, zijn broer of zelfs in een hotel te logeren.

Ikea heeft gereageerd op het probleem en biedt Arnaud een volledig gratis levering aan, samen met een compensatie voor de buitensporig lange levertijd. Hoewel het bedrijf zijn excuses heeft aangeboden, werpt deze situatie opnieuw vragen op over de leveringspraktijken van grote meubelbedrijven en de impact ervan op de tevredenheid van de klant, stelt Redactie24. De geplande leveringsdatum staat nu op 20 december, hopelijk brengt deze dag eindelijk opluchting voor Arnaud...

Bron: Redactie24

Publicatiedatum: