Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Dit doen Kwantum en Leen Bakker voor een betere klantervaring'

Homefashion Group, het bedrijf achter de labels Leen Bakker en Kwantum met de focus op respectievelijk meubels, slapen en raambekleding, en vloeren en raambekleding, doet er alles aan om voor een succesvolle klantreis te zorgen. Contact center manager Paul Vandalon gaat hier dieper op in.



“In beginsel stellen we alles in het werk om te voorkomen dat de klant reden heeft om zich te wenden tot de klantenservice. Netjes, op tijd en naar verwachting leveren dus", legt Paul uit. In 2024 zullen er veranderingen plaatsvinden, die bij moeten dragen aan nog een betere klantenreis. "Volgend jaar koppelen we ook de datastromen van onze kassasystemen – die draaien op het netwerk van KPN – aan het CRM-stuk van de klantenservice. Zo hoeven we de klant nog minder vragen te stellen en kunnen we hem of haar nóg beter helpen."

Lees hier het complete artikel op RetailTrends.

Publicatiedatum: