Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Totaalleverancier Decostar breidt showroom uit: "Het is zaak dat je klanten blijft verrassen"

Als totaalleverancier van woondecoratie doet Decostar er alles aan om klanten te verrassen en prospecten aan zich te binden. Het Apeldoornse bedrijf, ruim 20 jaar geleden opgericht door de broers Hans en Klaas Mulderij, heeft niet alleen de showroom flink uitgebreid, maar ook een compleet nieuwe webshop gelanceerd. Hierin staat een breed assortiment decoratie artikelen, van decoratieve objecten tot functionele kleinmeubelen. Voor elke interieurstijl heeft Decostar wel wat in huis. "Maar zijdebloemen zijn booming", vertelt woordvoerder Sietse Hoogstede.


Het team vertegenwoordigers van Decostar.

"We vernieuwen elk seizoen onze showroom", gaat hij verder. "Dit jaar hebben we een flink stuk bij aangebouwd. Het is zaak dat je klanten blijft verrassen. Doordat we nu meer ruimte hebben, kunnen we verschillende artikelgroepen uitbreiden en nog beter presenteren. We hadden al een mooie collectie zijdebloemen, maar die hebben we nog meer kunnen verbeteren. Kwalitatief gezien staat er nu een product dat nauwelijks van echt is te onderscheiden."

Niet alleen zijde bloemen gaan als warme broodjes over de toonbank, ook decoratieve led artikelen in de vorm van bijvoorbeeld kerstboompjes en -sterren zijn in deze donkere maanden meer dan ooit in trek.

Stabiel jaar
Decostar kijkt terug op een succesvol 2023 : "Het afgelopen jaar was heel positief, maar vooral stabiel volgens Sietse. We hebben aan alle beurzen die voor onze producten interessant zijn meegedaan, te weten Trendz, Trendset, Nordstil en ChristmasWorld. Ze waren alle succesvol. Maar ook in onze showroom krijgen we veel aanloop. Er zijn altijd klanten die de producten in het echt willen zien en zich goed willen laten adviseren. Sommige klanten komen meerdere keren per jaar. Als ze dan later bij willen bestellen, kunnen ze dat makkelijk via de webshop doen."

B2B-webshop
De B2B-webshop wordt steeds belangrijker, gaat Sietse verder. "Het heeft ons bloed, zweet en tranen gekost om die compleet te optimaliseren. Dat is zeker gelukt. Het is niet alleen een shop waar je heel overzichtelijk artikelen kunt bestellen, het dient tevens als klantenportaal met de daarbij horende data, content en andere informatie zoals de bestelgeschiedenis. Dat alles om het onze klanten zo makkelijk mogelijk te maken. Alles over een bepaalde order is in een paar muisklikken te downloaden. Optisch ziet het er gewoon geweldig uit. Zo kan je nu ook op artikelniveau, kleur, materiaal of zelfs op thema online shoppen", steekt Sietse zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken.

Kerstshow 2024
In het afgelopen jaar is door het hele team van Decostar hard gewerkt aan de kerstshow 2024, die afgelopen week van start is gegaan. Elk artikel dat het bedrijf in haar assortiment heeft is hier te zien. Sowieso heeft men zowel een basis- als een tweeseizoencollectie (met telkens zes thema's) die altijd actueel is op basis van de continu roulerende voorjaars- en zomer- en najaars- en wintercollectie. Tijdens het gesprek dat Wonen360 met Sietse heeft, wordt op de achtergrond al druk ingekocht voor kerst 2024. Klanten komen van heinde en verre, uit heel Europa naar Apeldoorn toe. De kerstcollectie 2024 is ingedeeld in verschillende thema's. Daarnaast zijn verschillende artikelgroepen er speciaal uitgelicht, zoals de ledkaarsen en decoratieve led artikelen. Ook voor de zijdebloemen is een aparte ruimte. "Maar we hebben ook zijdeplanten. Die hadden we al, maar is verder uitgebreid. Het mooie van ons bedrijf is dat we zo'n breed assortiment hebben, waaronder ook meerdere collega's affiniteit met bloemen hebben . Er is op dat gebied veel kennis in huis."

Hecht team
"Elk jaar weer zetten we een stap. We worden steeds professioneler, steeds completer. We doen dat met z'n allen, alleen kun je niks. We zijn een hecht team van fijne collega's. In deze decembermaand zijn we druk met de voorbereidingen voor ChristmasWorld. Op deze beurs zullen we flink uitpakken. Bezoekers zullen ons niet missen", zegt Sietse veelbetekenend. "We zijn groots aanwezig, je kunt niet om ons heen", voegt hij er nog grijnzend aan toe.

Meer informatie:
Decostar
[email protected]
www.decostar.nl
www.countryfield.nl