Deze maand is Maarten Dubbelman aangesteld als Head of Marketing bij Zuiver Interior Group, een familie van interieurmerken waaronder Zuiver, Dutchbone en een white label collectie. Dubbelman was al werkzaam bij Zuiver Interior Group, waar hij de positie als Head of E-commerce bekleedde en verantwoordelijk was voor alle B2B en B2C e-commerce activiteiten.
In zijn nieuwe rol combineert hij zijn ervaring in e-commerce en marketing, waarbij hij zich onder meer gaat bezighouden met het ontwikkelen en uitvoeren van de marketingstrategie en de positionering van de merken op zowel de Nederlandse als internationale markt.
“Ik verheug me erop om samen met dit vernieuwde en uitgebreide team aan de slag te gaan. Dit jaar bereikte Zuiver Interior Group de mijlpaal van het 25-jarig bestaan. De focus voor de komende jaren ligt op het uitbouwen van de merken en het partnerschap met de dealers. We hebben de ambitie om verder te groeien en het versterken van onze merkpositionering en samenwerking met dealers staat hierbij centraal.”
“We starten het nieuwe jaar met Maison&Objet in Parijs in januari. Daar laten we onze nieuwste collecties zien, van zowel Zuiver als Dutchbone, die we in april lanceren. We hopen onze huidige en potentiële dealers uit binnen- en buitenland weer omver te blazen met onze nieuwe designs.”
Meer informatie:
Zuiver Interior Group
Schoot 2
1551 NB Westzaan
+31 88 511 60 00
[email protected]
www.zuiver-group.com