Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Egger Groep lanceert doorlopend collectieconcept voor distributeurs, architecten en fabrikanten

"We beleven uitdagende tijden. De afgelopen vier jaar van de collectieperiode werden gekenmerkt door verandering en onzekerheid. Dit had ook gevolgen voor onze laatste inzameling, die gezien de omstandigheden met een jaar moest worden verlengd. Speciale markteisen, een dynamisch concurrentieklimaat en snel veranderende trends zetten ons ertoe aan om het concept van onze Decorative Collection volledig te heroverwegen", vertelt Hubert Höglauer, hoofd Productmanagement en Marketing Furniture en Interior Design bij dit op duurzaamheid focussende familiebedrijf.

Met de Decorative Collection 24+ presenteert Egger voor het eerst een doorlopende collectie. Dit betekent dat er na twee jaar een nieuwe collectie komt, waarin maximaal 10% wordt aangepast.

"Dit ‘rollende’ concept stelt ons in staat om sneller te reageren op nieuwe trends, nieuwe invloeden en nieuwe productinnovaties”, vat de heer Höglauer het concept van de Decorative Collection samen. “Ondanks de kortere updatecycli garanderen we dat alle nieuwe introducties minstens vier jaar blijven bestaan. Dit biedt planningszekerheid voor de projecten van onze klanten en zo krijgen Eggers verkooppartners, architecten en fabrikanten een wereldwijd uniform decor- en productportfolio, dat altijd up-to-date is. Regionale behoeften worden gedekt door gelokaliseerde voorraadprogramma's.”

Afstemmen van digitale en analoge diensten
De fabrikant van op hout gebaseerde materialen geeft in zijn nieuwe collectieconcept speciale prioriteit aan het op elkaar afstemmen van digitale en analoge diensten.

Hubert Höglauer: "Digitalisering biedt nieuwe mogelijkheden. De focus ligt op het koppelen van onze fysieke collectiemap met de nieuwe website, die ook in februari 2024 wordt gelanceerd, evenals de herziene Decorative Collection App. Voor elk echt staal kan altijd het effect in verschillende ruimtesituaties, de geschikte decorcombinatie en de beschikbaarheid worden opgeroepen. Dit creëert een compleet nieuwe service-ervaring voor onze klanten.”

Bron: awdigitalamsterdam2023

Publicatiedatum: