Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

HomeGoods met 907 fysieke winkels stapt uit de e-commerce-ratrace

De Amerikaanse woonwinkelketen HomeGoods trekt zich na twee jaar alweer terug uit de wereld van de e-commerce. In een e-mail aan klanten op 18 oktober jl. kondigt HomeGoods aan dat zaterdag 21 oktober de laatste dag zal zijn waarop de website beschikbaar is voor aankopen. Hiermee wil HomeGoods, dat in totaal 907 fysieke winkel heeft, uit de e-commerce-ratrace stappen.

Moedermaatschappij TJX Cos. beheert ook de online winkels voor andere off-price merken, zoals TJMaxx (gelanceerd in september 2013) en Marshalls (gelanceerd in september 2019). Het bedrijf benadrukt herhaaldelijk dat e-commerce slechts een klein percentage van hun totale omzet vertegenwoordigt.

De totale omzet van HomeGoods steeg met 8% tot $2 miljard voor het kwartaal. Het bedrijf kondigde medio augustus aan dat ze verwachtten dat HomeGoods positieve vergelijkbare omzetresultaten zou blijven genereren tijdens de tweede helft van het jaar.

Meer informatie:
HomeGoods
www.homegoods.com

Publicatiedatum: