Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Holland Top Floor niet aanwezig als exposant tijdens InCoDa

Rivièra Maison Flooring blijkt groot succes: ‘’Dealers maken echt het onderscheid'’

Holland Top Floor, de vloerengroothandel die bekend staat om de exclusieve verdeling van bijzondere merken, was vertegenwoordigd op de stand van Rivièra Maison tijdens de vakbeurs Maison & Objet in Parijs. Tom Kroeze en Marco Smit waren daar vijf dagen lang ter promotie van Rivièra Maison Flooring voor het internationale publiek.


Het interieurmerk is onlangs een samenwerking aangegaan met influencer Anna Nooshin.

Rivièra Maison Flooring
Op de vorige editie van InCoDa, in 2022, heeft Holland Top Floor het nieuwe concept Rivièra Maison Flooring feestelijk gelanceerd en dat bleek volgens de ondernemers succesvol. ''De vloeren van het iconische interieurmerk slaan goed aan", aldus Tom Kroeze. ''Drie items liepen zo hard dat we de productie met spoed hebben moeten verdriedubbelen. We hebben niet alle dealers helemaal op tijd kunnen leveren en dat is natuurlijk erg jammer, dat wil je gewoon niet. Inmiddels is de voorraad weer goed op peil en dat is erg fijn, ook voor onze dealers. Je kunt niet zo maar Dealer worden, daar worden wel eisen aan gesteld en we werken met regio-bescherming maar dan heb je ook een heel krachtig merk in huis dat uitsluitend bij de mooiste winkels van Nederland verkrijgbaar is. Interesse? Laat het ons weten.''

Gouden bies
De Goldline van Rivièra Maison is compleet nieuw en bedacht en ontwikkelt door Holland Top Floor. Het is een gouden biesje in een pvc vloer. ''Wij zijn er heel trots op dat wij als eerste deze trend mochten inzetten. Ja, het is nu officieel een trend want we zien hier en daar al imitaties voorbijkomen. Natuurlijk nog niet zo mooi afgewerkt als die van ons,'' aldus een glimlachende Marco. ''We zijn nu bezig met een grote marketingcampagne voor Rivièra Maison Flooring en er gaat veel gebeuren. Ook de mooie samenwerking van Rivièra Maison met Anna Nooshin is natuurlijk fantastisch en werd succesvol gepresenteerd in Parijs.''

InCoDa
Holland Top Floor heeft te kennen gegeven op het laatste moment de deelname aan de InCoDa te moeten annuleren. In Q4 komt Holland Top Floor met een nieuw eigen merk op de Nederlandse markt; ROOM 5. ''Een fantastisch concept dat zich natuurlijk weer onderscheidt van al het bestaande en waar de betere ondernemers in vloeren zich mee kunnen onderscheiden van de rest. De verkoop van ROOM 5 ligt exclusief bij Holland Top Floor en wij kunnen daarom ook goede afspraken maken met onze dealers. Helaas is dit concept niet op tijd klaar en daarom hebben we de deelname moeten annuleren. We hebben alweer geboekt voor 2024 en zijn dan uiteraard weer van de partij.''

Meer informatie:
Holland Top Floor
[email protected]
www.hollandtopfloor.com