Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Belbus BNNVARA in actie: 'Veel klachten over Beddenleeuw, ligt de boxspringboer soms te slapen?'

Teun Damhuis bestelt op 16 december 2022 een boxspring bij Beddenleeuw. Een snelle levering wordt hem beloofd, maar drie maanden later slaapt hij nog steeds op een dun matrasje. Wat hij ook probeert, Beddenleeuw levert maar niet en lijkt in een winterslaap te zijn gevallen. En Teun is niet de enige: de afgelopen weken zijn er bij de Belbus zestien klachten binnengekomen over het bedrijf. Vandaar dat De Belbus van BNNVARA in actie komt en contact opneemt met de producent van boxsprings.



Meer informatie:
Beddenleeuw
Schimminck 18
5301 KR Zaltbommel
085 732 67 35
info@beddenleeuw.nl
www.beddenleeuw.nl

Publicatiedatum: