Flinders en online marketing bureau OrangeValley trappen hun samenwerking succesvol af. Op online vlak wil Flinders sneller groeien dan de totale markt voor online Home & Living. Om dit te kunnen realiseren hebben Flinders en OrangeValley de handen ineen geslagen om digitale strategieën en data gedreven marketing activiteiten uit te werken en te optimaliseren.
Yannick Brouwers (commercieel manager OrangeValley OrangeValley) en Oscar Diele (CEO van Flinders).
Oscar Diele, CEO van Flinders: “Wij hebben gekozen voor OrangeValley, omdat ze niet alleen helpen bij het aanscherpen en ontwikkelen van de digital marketingstrategie, maar ook bij de implementatie en uitvoering hiervan. We willen in onze paid strategie de transitie maken van een ROAS gedreven naar een POAS gedreven werkwijze. Daarbij heeft OrangeValley innovatieve oplossingen ontwikkeld rondom de aansturing van zowel SEA, SEO als rapportages en analytics. Het team van OrangeValley is betrokken en gemotiveerd, denkt proactief mee met onze business, is pragmatisch en levert concrete resultaten.”
Een goede samenwerking start vanaf het begin. OrangeValley vindt het belangrijk om zich helemaal te kunnen inleven in wat Flinders beweegt, waar ze naartoe wil, wie haar klanten zijn en hoe we deze klanten weten vast te houden. Op deze manier kunnen we samen werken aan een duurzame relatie waar we elkaar begrijpen en uitdagen om iedere dag het beste uit de samenwerking te halen.
Meer informatie:
Flinders
www.flinders.nl
OrangeValley
www.orangevalley.nl