Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

PPC nieuwe distributiepartner voor Aspecta en Allure vloeren in Nederland en België

Aspecta BV (“HMTX Global”) blijft haar distributienetwerk verder optimaliseren en uitbreiden in Europa, het Midden Oosten en Asia-Pacific. Op dit moment zijn de Aspecta LVT-vloerencollecties vertegenwoordigt in 40 landen. Specifiek voor Nederland en België wil HMTX Global een bredere en dominantere marktpositie realiseren voor haar Aspecta en Allure vloeren collecties.

Veranderde marktomstandigheden en recente distributiewijzigingen in Nederland, waaronder de overname van Viehoff B.V. door Joka Nederland B.V., hebben geleid tot een nieuwe distributiesamenwerking met de firma PPC B.V. (“Plinten en Profielen Centrale)” uit Wijk bij Duurstede.



Overname PPC
Met ingang van 1 januari 2023, zal PPC B.V. de exclusieve distributie in zowel Nederland en België gaan verzorgen van de volledig vernieuwde Aspecta Essentials, Excellence en Contours LVT-vloerencollecties en het Allure Rigid Core programma. De Aspecta en Allure collecties zullen in het eerste kwartaal van 2023 in Nederland en België worden geïntroduceerd.

Quote Marcel Kies, President HMTX Global: “We zijn trots op de nieuwe samenwerking met PPC B.V., die vanaf Janauri 2023 de distributie zal gaan verzorgen van onze nieuwe Aspecta en Allure vloerencollecties in Nederland en België. We zijn er van overtuigd dat de PPC-organisatie, met hun drive en uitmuntende verkoop- en logistieke kwaliteiten, onze gezamenlijke groeidoelstellingen voor onze merken Aspecta en Allure zal verwezenlijken.”

Design, kwaliteit en performance
Aspecta’s global design- en marketing teams hebben de afgelopen twee jaren hard gewerkt aan een state-of-the-art design-, emboss- en tegel/plank formaat ontwikkeling, inclusief een volledig nieuwe brandidentity en communicatie strategie voor het toonaangevende merk Aspecta. De nieuwe Aspecta collectie bestaat uit meer dan 240 posities, en is verkrijgbaar in dryback-, Rigid Core Click- (SPC en Isocore/EPC) en Loose-Lay uitvoeringen en zijn geschikt voor zowel consument- en projectmatige toepassing.

Domotex
Tijdens de aankomende Domotex beurs, welke zal plaatsvinden van 12 t/m 15 januari, zal HMTX Global haar nieuwe Aspecta Essentials, Excellence en Contours en ALLURE Rigid Core collecties, alsmede een volledig nieuwe brand update, merchandising/POS concept en communicatie campagne, prominent presenteren.

"Wij nodigen onze Nederlandse en Belgische relaties van harte uit om een bezoek te brengen aan de Domotex beurs, waar naast het internationale HMTX Global salesteam ook het PPC verkoopteam aanwezig zal zijn", aldus HMTX.

Meer informatie:
PPC Nederland
+31 (0) 343 432 321
info@plintenenprofielencentrale.nl
www.plintenenprofielencentrale.nl

PPC Belgium
+32 3 355 11 70
info@ppcbelgium.be
www.ppcbelgium.be

Publicatiedatum: