Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Designroute GLUE naar Verenigde Staten

In 2023 is de designroute GLUE niet alleen te bezoeken in Amsterdam, maar ook in Dallas in de VS. De eerste editie van GLUE amsterdam connected by design was vanaf de start in 2020 direct een groot succes. GLUE verbindt ontwerpers, architecten, merken, showrooms, galeries, academies, interieurarchitecten, meubelmakers, en musea, met als doel deze creatieve  sector beter te verbinden en ook beter vindbaar te maken.


Troy Durst en Guus van Maarschalkerweerd.

Na een uitgebreide oriëntatie in verschillende landen heeft GLUE-Mede oprichter en eigenaar Guus van Maarschalkerweerd de juiste partner gevonden in de VS. Troy en echtgenote Cheryl S. Durst zijn bekende spelers in de designscene in Dallas. Troy is directeur van The WestEdge Design Fair, werkt tevens in Los Angeles en Cheryl is CEO van the International Interior Design Association (IIDA).
‘Merken en designers zoeken meer verbinding met elkaar en dat is een belangrijke reden om GLUE te lanceren in Dallas. De focus ligt voor ons op design door de hele stad.’ aldus Troy Durst.

Van Maarschalkerweerd: ‘Mijn partners Janine de Jong en David Heldt en ik zijn ontzettend trots dat GLUE zich ontwikkelt en omarmd wordt door gerenommeerde partijen, zowel nationaal als internationaal. Iedere stad heeft een uniek creatief profiel en heeft een onderscheidende design community. Ons doel is elk jaar een nieuwe internationale stad aan te laten sluiten bij GLUE.’

GLUE biedt een volledig 360-pakket aan waarbij deelnemers niet alleen fysiek gebruik maken van het 3-daagse event, maar ook van de corporate identity. GLUE zorgt voor zichtbaarheid  via de social media kanalen (LinkedIn, Instagram), de website en deelnemers liften mee via de publiciteit over GLUE via de mediapartners. In Nederland is dat onder andere Iamsterdam, waardoor GLUE door de hele stad te zien was op billboards en via de kanalen van de partner.

Meer informatie:
GLUE
www.glue.amsterdam

Publicatiedatum: