Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuw: TrendSet Journal

TrendSet Winter 2023 start het beursseizoen voor de industrie in München

Het is de eerste Interieur & Lifestyle vakbeurs van het jaar. Direct na de feestdagen, van 7 t/m 9 januari 2022 in München, laat TrendSet Winter 2023 met meer dan 1.500 internationale merken en collecties zien wat er in het voorjaar/zomer seizoen 2023 te beleven valt. Drie dagen lang, van zaterdag tot en met maandag, kunnen vakbezoekers uit Zuid- en Midden-Duitsland uit de detailhandel, groothandel, online, horeca en horeca, evenals geïnteresseerde inkopers uit aangrenzende Europese landen, waaronder Scandinavië, de nieuwste trends en producten persoonlijk bekijken en direct bestellen.

Het beursjaar voor de branche Interiors & Lifestyle start in 2013 in München tijdens TrendSet Winter 2023. Wie de nieuwste trends voor het komende seizoen en Pasen wil ontdekken en bestellen, komt naar TrendSet. In de 15 Interiors & Lifestyle Fair Areas en de drie Topic Areas TrendSet Newcomer, TrendSet Fine Arts en TrendSet Bijoutex presenteren exposanten hun nieuwe producten, interieurontwerpen en accessoires in Living & Giving.


Fotoreportage van TrendSet Summer 2022. 

NIEUW: Productpreview online en trendweergave in de TrendSet Journal-Catalogus
Het TrendSet Journal geeft het eerste overzicht van de trends van het nieuwe seizoen voor vakbezoekers van TrendSet. TrendSet heeft nu voor het eerst zijn Trend Journal en de beurscatalogus in één medium gecombineerd. Nu vinden vakbezoekers informatie over trends, producten, exposanten, hallen, beursterreinen en de beurs in de nieuwe TrendSet Journal-Catalogus – allemaal op één plek en optimaal ingericht voor het plannen van een bezoek aan TrendSet. Drie weken voor aanvang van de beurs wordt de TrendSet Journal-Catalogus naar een geselecteerde groep vakbezoekers gestuurd en is online beschikbaar op trendset.de/en/trends/trendset-journal/. Nog een nieuwigheid bij TrendSet: het productoverzicht per merk in de Exhibitor en Brand Search op trendset.de/en/exhibitorsearch/. Op deze site laten exposanten en merken op TrendSet Winter 2023 alvast de nieuwe producten zien die in januari in München te zien zullen zijn.

Feature op TrendSet Winter 2023: 460 topmerken voor keukens
Ze behoren tot de klassiekers op beurzen en hebben toch steeds minder ruimte op beurzen: keukenartikelen en accessoires. Op TrendSet Winter 2023 vinden geïnteresseerde vakbezoekers in hal B2 veel top- en traditionele merken voor trendy keukenartikelen en huishoudelijke artikelen.

“De keuken is leefruimte! Hier ontmoeten mensen elkaar, praten ze met elkaar, koken, eten en drinken – gezelligheid in de keuken is altijd belangrijk geweest. Samen zijn met familie of vrienden was en is een belangrijk onderdeel van onze levenskwaliteit. De keuken is het echte middelpunt van het huis – een rationele werkruimte, maar tegelijkertijd een gezellige ruimte om elkaar te ontmoeten. De producten waaruit een keuken bestaat, die haar aantrekkelijkheid, comfort en gemak verlenen, krijgen alle ruimte bij TrendSet Winter 2023. Bij TrendSet vind je servies, opbergers, handdoeken en doeken en gebruiksvoorwerpen, maar ook nieuwe foodtrends, delicatessen en fancy food, gourmetproducten en vernieuwende drankideeën. Vergeet niet dat Keuken & Tafelblad en Eten & Drinken bij lifestyle horen. Ook in deze branche.

Trends in lente/zomer 2023
Duurzaamheid is het hoofdthema van Lente/Zomer 2023. Duurzaamheid verwijst naar de materialen, productie en houding van bedrijven, maar ook naar de persoonlijke levensstijl van elk individu. Niet alleen de dingen die we gebruiken en consumeren moeten.

De ontwerpen zijn gebaseerd op het verlangen naar de natuur en oorsprong. Hout, hennep, rotan, steen en katoen zijn de voorkeursmaterialen, die natuurlijke intenties tonen. Organische vormen zien er vloeiend, rond of golvend uit voor een rustgevende uitstraling. Lichte pastelkleuren zoals matte lavendel of lichte tinten blauw en turkoois voegen een vleugje sereniteit toe aan de ontwerpen. Rijk, fris groen dient om de stemming te verbeteren. Aarding wordt verzorgd door zandbeige. Vurig rood en helder oker roepen de kleuren van de zonsondergang op in huis. De ontwerpen combineren verschillende stijlen zoals vintage, cottage chic, scandinavische stijl, glamour home en moderne interieurs tot een melange van gezellige looks. De trends LIGHT TIMES, SENSING PLACES en HAPPY ZONES vertalen de trends voor Spring/Summer 2023 naar de stijlen in de sector Interiors & Lifestyle. 

Meer informatie:
TrendSet
info@trendset.de 
www.trendset.de

Publicatiedatum: