Schrikt een gesloten winkeldeur klanten af?

β€œOnze deur is dicht om energie te besparen!" Maar schrikt een gesloten winkeldeur geen klanten af?

Conclusie na een groot onderzoek in Antwerpen: er is geen verschil tussen een open of dichte deur. Met een dichte deur liep er geen consument meer of minder naar binnen. Dat meldt INretail.

Consumenten laten zich vooral door de koopwaar en de aantrekking van de winkel zelf verleiden, zo blijkt. In Nederland zijn er een aantal kleinere gerichte onderzoeken uitgevoerd. De conclusies die daaruit bleken hebben een mooi lijstje met pluspunten om je winkeldeur dicht te houden opgeleverd. Met de deur dicht:

πŸ’› Bleef het aantal klanten gelijk
πŸ’› Was er minder tocht
πŸ’› Verbeterde de luchtkwaliteit in de winkel
πŸ’› Was er minder lawaai van buitenaf
πŸ’› Zorgde het voor minder derving
πŸ’› Hadden medewerkers een fijnere werkomgeving
πŸ’› Verminderde het ziekteverzuim
πŸ’› En was er een beter binnenklimaat

Doe je mee? Meer informatie over de Natuurlijk! Energie besparen campagne vind je hier.


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven