Management Morres gaat door de knieën

De woonwereld in kinderformaat: hoe zou die eruitzien? Om daar achter te komen, ging het management van Morres letterlijk door de knieën om meubels en inrichting te bekijken door de ogen van kinderen en op kindermaat. Maar kids mogen bij Morres zelf ook komen vertellen wat zij leuk vinden en daarvoor organiseerde Morres een superleuke wedstrijd waarbij kinderen als echte stylisten aan de slag mochten gaan voor de inrichting van de nieuwe Kids afdeling. Het werd een topper want Morres ontving zomaar een 70-tal tekeningen en kijkdozen van kinderen die creatief aan de slag waren gegaan met allerlei materialen en kleuren. De jury had er een hele klus aan om een selectie te maken want de inzendingen waren stuk voor stuk echte kunstwerkjes! Op zondag 18 september kwamen 21 geselecteerde kinderen tussen 6 en 12 jaar naar de winkel in Hulst om in groepjes van 3 een 7-tal nieuwe kinderkamers te ontwerpen onder begeleiding van het Morres styling team. Gezellig bij elkaar op kleurige poefs gezeten, kregen ze als echte kids pro’s hun briefing van het Morres team. Toen mochten ze aan de slag: als rasechte stylisten startten ze hun shoppingrace door de winkel. Hun winkelkarretjes werden al snel volgeladen met allemaal supergave spulletjes om hun eigen droomkamertje in te richten van A tot Z.





Zowel het Morres team als de talrijk opgekomen ouders en grootouders van de kids stonden letterlijk paf van het styling resultaat: “Die weten wat ze willen!”, zei een van hen. Hoe het nu verder gaat? De door de kinderen ontworpen droomkamers worden de komende weken stap voor stap afgewerkt door het Morres styling team zodat die spiksplinternieuw klaar staan voor de feestelijke opening van de nieuwe Kids afdeling op 29 oktober! Té gek!


What kids want
Alle volwassenen zijn het erover eens: kinderen tussen 6 en 12 jaar weten heel goed wat ze willen en ze hebben tijdens dit wooncreatie event fantastisch samengewerkt met andere kids om hun eigen droomkamer in de verf te zetten. Kinderen kiezen bewust omdat ze heel goed op de hoogte zijn: ze zijn duidelijk beïnvloed door sociale media, Instagram en Pinterest maar ze kijken ook graag naar woonprogramma’s op TV. Ze weten dat planten een gezellige sfeer geven maar ze zijn ook heel kleurbewust: ze gaan voor typische trendkleuren als oud-roze, aarde en nude tinten, voor behang met prints die zij leuk vinden, voor zachte stoffen en hangstoelen, … De jongens willen graag een kamer die hun hobby’s zoals sport en gaming ademt maar gaan ook voor een knus hoekje met knuffels en boeken. Meisjes zijn nog trend bewuster en stylen echt: ze gaan voor hun eigen kleuren, zoeken daar passende accessoires bij, ze hebben aandacht voor sfeervolle verlichting maar vergeten ook de zachte knuffels en kussens niet. Een trendy prinsessenspiegel mag natuurlijk ook niet ontbreken op het verlanglijstje! Gaaf joh!

Helemaal geslaagd!
Als afsluiter van het ludieke Morres event, poseerden de stylisten in spé trots in hun droomkamer. En omdat werken op zondag beloond mag worden, gingen ze daarna lekker zelf shoppen met hun bon van 100 euro. Van al dat geshop krijg je natuurlijk honger en dorst en daarom konden de kleine stylisten daarna samen met hun familie genieten van een lekkere lunch in Brasserie M. Wat een heerlijke dag was dat!

Meer informatie:
Morres
www.morres.com


Publicatiedatum:



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven