Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Je moet geduld hebben bij Leen Bakker...'

Marga Thasing uit Haarlem is helemaal klaar met Leen Bakker. Ze kocht er een hoekbank samen met een fauteuil en een hocker. Op de dag van bezorging ontving ze echter niet de beloofde track and trace code. Ze besloot te bellen. Na 45 minuten in de wacht te hebben gehangen bij de klantenservice, werd haar verteld dat de bezorger ziek was. Kan gebeuren, maar niet fijn. Vooral niet dat gebrek aan communicatie, schrijft de ombudsman van het Leidsch Dagblad.

Twee weken later staat ze weer klaar. Weer niks. Haar bestelling was niet ingeladen. 'Leen Bakker laat weten dat de hoekbank binnenkort geleverd kan worden maar dat de hocker niet meer voorradig is. Maar: er staat er nog één bij een filiaal. Of ze die dan zelf kan ophalen. O ja, fauteuil Aberdeen is over een maand of twee weer leverbaar.'

Lees hier hoe het is afgelopen.

Publicatiedatum: