Meubelbeurs Brussel verder met nieuwe directeur na ontslag Lieven Van den Heede

Glenn De Maeseneer volgt Lieven Van den Heede op als directeur van de Meubelbeurs Brussel. "Na 16 jaren dienst waarvan de laatste 7 jaar als algemeen directeur was de tijd gekomen om de fakkel over te dragen. Lieven Van den Heede verlaat de firma en gaat op zoek naar een nieuwe uitdaging. Wij bedanken Lieven voor zijn jarenlange inzet en wensen hem veel succes toe in het verdere verloop van zijn carrière", laat de Raad van Bestuur weten. Hierin hebben Luc Meers (Mecam) – voorzitter, Marc Veldeman (Veldeman Bedding) – ondervoorzitter, Gratia Vanderschelden (Perfecta) – schatbewaarder, 
Hans Vandendriessche (Medal) en Dirk Steenbeke (Passe Partout) zitting.


Glenn De Maeseneer (algemeen directeur), Christine De Visscher (operationeel manager) en Thomas Hibert (marketing en communicatie manager).

"Met zijn jarenlange ervaring als sales en projectmanager in binnen- en buitenland beschikt Glenn over de nodige skills om ons doel te verwezenlijken. Op korte tijd is hij erin geslaagd opnieuw vertrouwen te wekken bij onze exposanten en zijn visie sluit perfect aan bij de weg die de Meubelbeurs Brussel wenst in te slaan zegt Luc Meers, die tevens de nieuwe voorzitter wordt. De sector zelf is nog vrij nieuw voor Glenn, maar hij heeft ook in andere sectoren bewezen wat hij kan bijbrengen. Daarnaast staan wij als Raad van Bestuur natuurlijk steeds klaar om de nodige ondersteuning te bieden."

"Ons doel? Dat blijft het ondersteunen van de markt op een financieel gezonde manier met de nodige aantrekkingskracht naar bezoekers en exposanten toe. Daarbij blijft de persoonlijke relatie met onze exposanten, bezoekers en leveranciers voor ons van uiterst belang. Daarom wordt ook ons team uitgebreid om de nodige kwaliteit in dienstverlening te kunnen aanbieden."

Onderstaand stellen de heren en dame zich voor: 

Glenn De Maeseneer – algemeen directeur
Glenn zal naast de commerciële activiteiten voortaan ook de algemene leiding en het dagelijks beheer van het bedrijf voeren. Hij zorgt voor een optimale interne organisatie zodat onze stakeholders kunnen rekenen op een kwaliteitsvolle samenwerking.

Christine De Visscher – operationeel manager
Voor alles wat organisatie en standbouw betreft kan u voortaan terecht bij onze nieuwe operations manager Christine De Visscher. Christine was de voorbije 28 jaar werkzaam bij onze grootste partner Brussels Expo waar zij verantwoordelijk was voor de coördinatie tussen beursorganisator en beurs venue. De laatste jaren was zij hét aanspreekpunt voor de Meubelbeurs. Christine weet dus als geen ander wat er allemaal bij de organisatie van onze beurs komt te kijken.

Thomas Hibert – marketing en communicatie manager
Thomas Hibert zet na een korte pauze zijn samenwerking met de Meubelbeurs Brussel opnieuw verder. Hij zal voortaan instaan voor het voeren van sterke marketing en communicatie campagnes. De meubelsector heeft de voorbije jaren heel wat veranderingen doorstaan welke een nieuwe (frisse) aanpak vergen. Door zijn kennis van de event- en meubelsector te koppelen aan innovatieve ideeën zal Thomas hierin een belangrijke bijdrage leveren.

Ook de Raad van Bestuur kende enkele wijzigingen met de benoeming van Luc Meers tot voorzitter en Marc Veldeman die ondervoorzitter wordt.

"Ondertussen kijken we met veel vertrouwen en enthousiasme uit naar de volgende editie van de Meubelbeurs Brussel die zoals steeds plaats vindt begin november. Met een bezetting van +80% zitten we nu reeds ruimschoots boven de capaciteit die vorig jaar bereikt werd. Ook in deze onzekere tijden kan er steeds op de Meubelbeurs Brussel gerekend worden als platform voor de meubelhandel", stelt de Raad van Bestuur vast.



Meer informatie:
Meubelbeurs Brussel
www.meubelbeurs.be


Publicatiedatum:
Auteur:
©



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven