Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Internationale expansie Droppery

Droppery, dat bekend staat om haar dropshipping SaaS-oplossing, zet een grote stap in het kader van haar internationale expansie. Zo heeft het bedrijf een nieuw kantoor in Keulen geopend. "Ons eerste doel was de uitbreiding richting Duitsland en onze reis daar voort te zetten. Aangezien ons team en klantenbestand op de Duitstalige markt voortdurend blijft groeien, zijn wij van plan om geleidelijk uit te breiden", laat CEO Marco Mulder weten.


Oprichters Marco Mulder en Robin Jonathan van der Heiden.

Dropshipping bestaat al jaren, maar was niet van meerwaarde voor veel merken en leveranciers. Dropshipping brengt namelijk veel problemen met zich mee, zoals producten van lage kwaliteit, lange levertijden en onhoudbaarheid. "Onze missie is om deze problemen op te lossen en te onthullen hoe dropshipping op een nieuwe geautomatiseerde manier kan worden gebruikt als een positieve bijdrage aan de verdere digitalisering van de handel", legt Marco uit.

Midden-hoog segment
Droppery richt zich op productassortimenten in het midden-hoge segment, variërend van interieurinrichting, tuinartikelen, BBQ's en sportartikelen tot nicheproducten zoals wijnkoelkasten. Daarnaast zijn er in Europa 1,5 miljoen webshops actief en koopt 1 op de 5 mensen cross border. "Ons doel is om het go-to-platform te zijn voor dropshipping in Europa en daarbuiten. Om retailers te helpen groeien en leveranciers en merken te voorzien van nieuwe verkoopkanalen."

Droppery in Cologne
Duitsland is een belangrijke markt voor Droppery omdat het door de enorme omvang en de variatie van de verschillende bedrijven erg aantrekkelijk is. Naast het feit dat Duitsland de moedertaal van Robin (CCO) is, bestaat het team uit internationale medewerkers waaronder Duits, Nederlands en Engels.

"Dat geeft ons het voordeel dat we ons sneller kunnen aanpassen aan de Duitse markt en meerdere verbindingen voor onze klanten kunnen bouwen. Duitsland is het hart van veel merken en leveranciers, die we kunnen helpen uitbreiden en internationale relaties aangaan. Bovendien is Keulen het centrum van ons klantenbestand en heeft het een directe verbinding met het hoofdkantoor in Amsterdam. Dat maakt het gemakkelijk om binnen Duitsland maar ook internationaal te reizen", besluit Marco.

Meer informatie:
Droppery
Im Mediapark 5
50670 Köln
+31 20 210 1895
info@droppery.io
www.droppery.io

Publicatiedatum: