Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Meubelgroothandel Label51:

''We hebben een contract gerealiseerd waardoor de verschepingsproblemen verholpen zijn''

In het jaar 2021 heeft het hippe meubelmerk LABEL51 een mooie ontwikkeling doorgemaakt en groei kunnen realiseren, maar er waren uiteraard ook grote uitdagingen. Samen met LABEL51 blikken we terug op dit bijzondere jaar en kijken we naar wat 2022.gaat brengen.

Hoe blikken jullie terug op 2021 en voor welke uitdagingen kwamen jullie te staan?
''2021 is een heel bijzonder jaar geweest in verschillende opzichten. De sluiting van de winkels in de eerste maanden van het jaar was, net als voor iedereen, ook voor LABEL51 een tegenslag. Het is dan ook jammer dat we dit jaar op dezelfde manier moeten afsluiten. Desalniettemin hebben we in de maanden dat de winkels open waren, een grote inhaalslag gemaakt en kunnen we het jaar positief afsluiten.

Daarnaast waren er uiteraard veel uitdagingen in de supply chain door sluitingen van productielocaties en schaarste van beschikbare containers voor zeevracht.''

Wat waren absolute hoogtepunten?
''Afgelopen jaar heeft veel hoogtepunten met zich meegebracht. Zo is de bouw gestart van het nieuwe Warehouse en Experience Center, welke genoeg ruimte biedt voor de grote groei die het merk de komende jaren verwacht te maken.

Ten tweede heeft LABEL51 sinds lange tijd weer deelgenomen aan een beurs, welke een groot succes is geworden. Op Meubelbeurs Brussel heeft LABEL51 zichzelf op een nieuwe manier laten zien, wat voor veel positieve reacties heeft gezorgd.

Ook zijn er weer mooie ontwikkelingen gemaakt in de collectie van LABEL51, waarin veel nieuwe materialen zijn geïntroduceerd. Denk hierbij aan verschillende houtsoorten, diverse stoffen en gekleurd glas. Hiermee wordt het aanbod uitgebreid richting nieuwe woonstijlen, om een bredere doelgroep te bereiken.''

Welke voornemens / doelen hebben jullie voor het komende jaar?
''
Na hard werken en veel onderhandelingen heeft LABEL51 een contract weten te realiseren, waardoor de verschepingsproblemen waar de wereld mee kampt, voor het merk verholpen zijn. Dit brengt ontzettend veel voordelen met zich mee, zowel voor LABEL51 zelf, als voor al haar klanten die customized designs per direct container kopen. Al deze klanten profiteren mee van de aantrekkelijke verschepingstarieven en de stabiele allocatie.

Het nieuwe Warehouse en Experience Center zal in maart 2022 haar deuren openen, waarmee het magazijn zal uitbreiden van 16.000m² naar 42.000m². Naast de uitbreiding van het magazijn zal LABEL51 ook een Experience Center openen van 2.000m². Op de begane grond ligt de focus op retailers en e-commerce. De 1e verdieping concentreert zich op het Experience Store concept van het merk. Grote retailers en inkoopgroepen kunnen terecht op de 2e verdieping voor een uitgebreid aanbod van ‘customized designs’ per direct container. Op de 3e verdieping zal ruimte gemaakt worden voor de LABEL51 Academy, in combinatie met een restaurant en gezellige bar.''

Wat wensen jullie onze lezers toe?
''Namens LABEL51 steken we alle ondernemers een hart onder de riem en wensen wij iedereen fijne feestdagen toe en een gezond en succesvol 2022.''

Meer informatie:
Label51
info@label51.com
www.label51.com