Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Consumentenbond neemt kwaliteit service Emma niet mee in testoordeel matrassen'

De Consumentenbond, die het Emma O2 (Hard) matras als beste heeft getest, laat weten dat zij de afgelopen tijd klachten heeft ontvangen over lange levertijden van Emma-producten. "Klanten klaagden ook over een slecht bereikbare klantenservice. Emma geeft aan dat de meeste problemen inmiddels zijn opgelost." 



Veel mensen zijn verder van mening dat de werkwijze en service van Emma ook in de matrassentesten die de Consumentenbond uitvoert mee zou moeten worden gewogen, maar daar wil de vereniging die opkomt voor de belangen van consumenten niet aan. "We nemen de kwaliteit van de service niet mee in ons testoordeel van matrassen", laat ze weten.

Klachtenkompas
Op het Klachtenkompas van de Consumentenbond is zelfs een speciale pagina gewijd aan Emma. Op Facebook is de pagina Gedupeerden Emma matras in het leven geroepen, waarop massaal geklaagd wordt.

Eerder publiceerde Wonen360 het artikel 'Emma Matrassen: waar influencers lachen, maar consumenten steen en been klagen', dat duizenden keren is gelezen.

Reageren? [email protected] 

Publicatiedatum: