Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Maarten Emck van objectflor:

''Opbouw en behoudt van goed gevuld magazijn met nieuwe dessins was hele uitdaging''

Het einde van het jaar is in zicht. Voor veel ondernemers is het een bewogen jaar geweest. We blikken met een aantal ondernemers uit de interieur- en woonbranche terug hoe zij het afgelopen jaar hebben ervaren en hoe ze vooruitblikken naar 2022.

Deze keer is Maarten Emck aan het woord, Sales Director Benelux van Objectflor

Hoe blikken jullie terug op 2021?
''Het zal geen verassend antwoord zijn als ik zeg "heel spannend".

Voor welke uitdagingen kwamen jullie te staan?
''De constante veranderingen en niet te voorziene problematiek aan de logistieke en productie kant.''

Wat waren absolute hoogtepunten?
''We hebben ondanks de pandemie nieuwe edities van twee toonaangevende objectflor collecties, Expona Commercial en Expona Simplay kunnen lanceren. De markt was erg gretig de nieuwe en frisse collecties in ontvangst te nemen en er meteen projectmatig mee aan de slag te gaan.''

''De opbouw en behoudt van een goed gevuld magazijn met nieuwe dessins was uitdagend om de groeiende vraag en enthousiasme voor het product te kunnen beantwoorden. Maar dat is gelukt en we zijn doorgaans het hele jaar operationeel gebleven.''

Welke voornemens/doelen hebben jullie voor het komende jaar?
''Er wordt verder veel geïnvesteerd in een continue hoog leveringscapaciteit voor onze klanten, zodat we ten allen tijde een leverancier kunnen zijn die onze afnemers helpt hun bedrijvigheid op een hoog niveau te houden.''

''We blijven ook investeren in producten en komen met de geheel nieuwe collectie Expona Living in januari op de markt; we zijn al hard aan het voorbereiden en vullen de agenda's al met afspraken voor persoonlijke introducties aan onze relaties.''

Wat wensen jullie onze lezers toe?
''Veel inspiratie in deze tijden en uiteraard het allerbelangrijkste een heel gezond 2022!''