Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Seletti en Juventus slaan handen ineen

"Nooit gedacht dat ik met een voetbalteam een ​​meubelcollectie zou creëren"

Seletti, een Italiaanse lifestylebedrijf dat design en pop art samenbrengt, maakt voor het eerst een samenwerking met de voetbalwereld bekend. Zo hebben het in 1964 opgerichte bedrijf en Juventus de handen ineen geslagen.


Seletti x Juventus klapstoelen. Van links naar rechts: Matthijs de Ligt , Paulo Dybala , Cristiana Girelli, Giorgio Chiellini, Wojciech Szczesny.

"Het is onze ambitie om ons te vestigen als een lifestyle-merk dat relevant kan zijn door middel van innovaties, ook buiten het veld", zegt Andrea Bano, hoofd Merchandising Revenue bij Juventus. "Deze samenwerking stelt Juventus in staat om in de interieurontwerpsector te stappen, een nieuw terrein voor ons dat nog nooit eerder door andere clubs in onze branche op dit niveau is verkend."

“Ik had echt nooit gedacht dat ik met een voetbalteam een ​​meubelcollectie zou kunnen creëren”, bevestigt Stefano Seletti, artistiek directeur van het gelijknamige bedrijf. “Het idee van de klapstoel komt voort uit het feit dat we precies hebben nagedacht over hoe je naar voetbal moet kijken: je waardeert een wedstrijd meer als je er in gezelschap naar kijkt, misschien terwijl je samen eet en drinkt. En het kan gebeuren dat we vrienden uitnodigen en extra zitplaatsen nodig hebben."

Meer informatie:
Seletti
www.seletti.it

Publicatiedatum: