Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Drie B2B inkoopcentra verder onder één naam

Twee B2B inkoopcentra gaan verder onder één naam. TICA en Trends & Trade heten voortaan: TICA Trends & Trade. Hierbij dient Trends & Trade als ‘ondertitel’ om de eerstvolgende jaren herkenbaar te blijven bij de grote groep ondernemers die sinds jaar en dag zijn inkopen in Venlo doet. Fashion Extras gaat verder als TICA Concept Store. Om de groei die TICA en Trends & Trade de laatste jaren doormaakte online en buiten de grenzen van Nederland voort te zetten, is besloten verder te gaan als één merk met een vernieuwde uitstraling.



“Onze visie is dat iedereen onderscheidend kan zijn. Bij TICA Trends & Trade kopen winkeliers, stylisten, horecaondernemers en onder andere projectinrichters in de cash & carry’s waar ruim 300 merken hun collecties presenteren. Precies die items die voor hen onmisbaar zijn nemen ze per stuk mee, er is geen minimale afname. Stel dat hier op een dag 50 bloemisten inkopen, zij gaan aan het einde van de dag allemaal met een andere selectie artikelen door de kassa.” Zegt commercieel directeur Rogier Uivel. “Maar onze ambities rijken verder dan de cash & carry's waar we bekend mee zijn. Wij willen onze succesformule uitbreiden en daarvoor is verandering van spijs nodig.”

Vanaf januari wordt de nieuwste voorjaarstrend gepresenteerd en dat gaat gepaard met een feestelijk ontvangst van alle bezoekers op 3 en 4 januari op de locaties. Net als de vele trends de afgelopen jaren is deze trend door het eigen stylistenteam ontwikkeld en vastgelegd met producten uit de cash & carry. Dit keer geheel in het teken van de nieuwe uitstraling van TICA Trends & Trade. Geen doorsnee huis-, tuin- en keukentrend; des te meer een inspiratie voor ondernemers in de lifestylebranche die net als TICA Trends & Trade streven naar (nog) meer succes!

Meer informatie:
TICA Trends & Trade
www.tica.nl 

Publicatiedatum: