Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuw sierkussenmerk Hoii lanceert webshop voor zowel retailer als consument

Rogon Products B.V. uit Helmond heeft een nieuw merk gelanceerd: Hoii. Dit nieuwe label kenmerkt zich door sierkussens met een luxe uitstraling en afwerking van hoogwaardige kwaliteit.

De eerste collectie van Hoii is sinds kort uitgebracht op de markt. Het team achter het merk is trots op het feit dat vanaf vandaag de webshop www.hoii.nl live is. Om zowel retailer als consument zo goed mogelijk te bedienen heeft het luxe sierkussenmerk Hoii de webshop voor zowel consument als retailer gelanceerd. Het team verwelkomt je graag in de (online) wereld van Hoii.

Coming Home
De designers van de collectie treden in de voetsporen van voorgaande generaties en reizen al jaren de wereld rond. Tijdens deze reizen zijn zij op zoek naar verborgen interieurschatten zoals buitengewoon design, levendig textiel en authentiek vakmanschap met vorstelijke allure. Gedurende deze zoektocht hebben de designers eindeloos veel inspiratie opgedaan, die gekoesterd en vertaald worden in memorabele verhalen. When coming home. Het team van Hoii heeft aandacht besteed aan het uitwerken van haar positie in de markt. Met de merkwaarden in het achterhoofd worden keuzes gemaakt. Deze zijn; buitengewoon, warm, levendig, vorstelijk en handmade.

Het verhaal achter Hoii
Het verhaal van Hoii vertelt in het kort over de jarenlange ervaring en kennis dat het team heeft opgedaan tijdens haar reizen en bij thuiskomst het luxueuze gevoel graag in Nederland wil verwelkomen. Dit vertaald zich in een ijzersterke visie; “Wij zien dat men

steeds meer waarde hecht aan een sfeervol thuiskomen. Wij vinden dat je interieur een weerspiegeling mag zijn van jezelf.” Dat resulteert in de missie; “Thuiskomen is een verwenmoment met de sfeer en warmte van Hoii." Dit staat symbool voor de stijlgroep sfeervol-klassiek; "sfeervol door de kleuren en designs en klassiek staat in verband met de hoogwaardige kwaliteit van het product. Dit totaalplaatje weerspiegelt de slogan Coming Home en overkoepelt de gehele beleving van het merk Hoii."

Het team van Hoii heeft de gezamenlijke ambitie om een toonaangevend merk op te bouwen binnen de interieurtextielbranche. Onderscheid is essentieel en zo werkt Hoii met een aantal belangrijke pijlers; de sierkussens zijn voorzien van een verenvulling en deze worden met veel zorg en liefde handgevuld in Nederland. Naast de vullingen is kwaliteit erg belangrijk voor het eindproduct. Zo bevatten de kussenhoezen hoogwaardige- en kwalitatief goede stoffen. Alle luxe afwerkingen worden met aandacht voor precisie en detail bevestigd.

Meer informatie:
Hoii
[email protected] 
www.hoii.nl 

Publicatiedatum: